Илюстрация Булфото
Депутатите одобриха на второ четене т. нар. данък „уикенд". Според промените в Закона за корпоративното подоходно облагане ползването на служебни активи (автомобили, телефони и имоти) за лични цели ще се облага с данък от 10 %.
Бизнесът ще може да избира какво облагане да приложи - схемата с 10 % или действащия в момента режим, според който собственици, управители и служители на фирмите плащат данъци и осигуровки върху доходите в натура по Закона за данъците върху доходите на физическите лица.
Депутатите регламентираха и числови прагове, които показват каква част за конкретни видове активи се приема, че е за лично ползване, и каква за служебно. За служебните автомобилите бизнесът сам ще определя доколко колите се ползват за лични нужди според изминатите километри, съобщава bTV. Дава се възможност и да се избере фиксирано разделяне - 50 на сто за служебни цели и 50 на сто - за лични.
Разходите, свързани с експлоатация на превозни средства, които се използват както за дейността, така и за лично ползване, се признават за данъчни цели и, когато не е издаден пътен лист или друг подобен документ, записа парламентът, съобщава standartnews.com.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Гръцките власти задържаха пратка с марихуана за над 1 милион евро в яхта
Дата: 11/10, 15:12
Рейтингът на Макрон е рекордно нисък
Дата: 11/10, 15:05
Учителите в Дания ще могат да прилагат физическа сила срещу учениците
Дата: 11/10, 14:581 Коментар
Тристранката се събира в понеделник - обсъждат промени в работната заплата
Дата: 11/10, 14:481 Коментар
Хутите предупредиха да не се използват летищата в Саудитска Арабия
Дата: 11/10, 14:42