Националният съвет за тристранно сътрудничество ще обсъди размера на минималната работна заплата. От 1 януари тази година минималното възнаграждение беше повишено на 460 лева, съобщава БНТ.
През пролетта обаче Върховният административен съд отмени постановлението за увеличение на заплатата с мотива, че не е спазена процедурата за консултиране. След решението на съда правителството публикува нов проект на постановление за минималната заплата със същия размер от 460 лева, който днес ще обсъдят социалните партньори. Междувременно синдикати и работодатели влязоха в спор за механизма, по който трябва да се определя минималното възнаграждение.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Пулев: ББР вече е там, където трябва
Дата: 06/10, 13:10
Кения потвърди първи случай на ебола
Дата: 06/10, 13:07
Пилотът-терорист от полета на Flydubai: Исках да загина като мъченик
Дата: 06/10, 13:04
Мадяр с първа реакция: Унгария застава зад България
Дата: 06/10, 12:55