Румънското правителство одобри проекторешение за увеличение на брутната минимална заплата от 1 януари 2019 година с 9,5 на сто до 2080 леи, съобщава "Медиафакс". Това е еквивалентът на 874 лева.
За висшистите с поне една година стаж по специалността минималното месечно възнаграждение ще стане 2350 леи (987 лева). За тази група хора увеличението е 24 процента, уточнява БНР.
Досега в северната ни съседка имаше само едно ниво на минимална заплата. Размерът й бе 1900 леи (463 долара), независимо от квалификацията на служителя.
От 1 януари минималната заплата в България става 560 лева или около 327 долара. Според проектобюджета на правителството, одобрен на първо четене от парламента, през 2021 г. минималното възнаграждение ще достигне 650 лева.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Решават съдбата на шефа на Nvidia, имал и друга афера със служителка в компанията
Дата: 12/11, 10:36
Апелативният съд върна на прокуратурата делото за замърсяване на Варненското езеро за трети път
Дата: 12/11, 10:34
И БСП разкритикува Радев за промените при личните асистенти: Не наказвайте най-уязвимите
Дата: 12/11, 10:28
Кърваво меле между братя Нурмагомедови и Мераб Двалишвили в хотел в Абу Даби
Дата: 12/11, 10:24
24 часа: Атанас Дечев - Джеки е вторият арестуван за убийството на
Дата: 12/11, 10:19