610 лв. минимална заплата от 1 януари


01/01/2020, 01:51

news.bg

Минималната работна заплата скача на 610 лв. от 1 януари 2020 г.

Размерът ѝ се повишава с 50 лева или с 8,9% в сравнение с настоящата година.

Това реши правителството през декември миналата година.

За повишаването на минималната работна заплата на 610 лв. способстват икономическото развитие, устойчивите темпове на ръст на БВП, увеличаване броя на заетите и отчетеното повишаване на средната работна заплата за страната.

От 1 януари минималната работна часова заплата ще бъде 3,66 лв.

Припомняме, че работодателите заявиха, че не подкрепят предложението за увеличаване на размера на минималната работна заплата (МРЗ) от 560 на 610 лв. от началото на 2020 г.

Добави Petel.bg в Google

Редактор "Екип на Петел",

"За нас"


За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на [email protected]. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Как се прави здрав корем
Дата: 11/11, 06:50

Трансинс насърчи варненци да дадат нов живот на старите електроуреди и батерии
Дата: 11/11, 06:50

17 градуса по Черноморието
Дата: 11/11, 06:00

Кирил Белелиев: „Соларната система не свършва с монтажа на панелите“
Дата: 11/11, 05:10

Спортът по телевизията в сряда 11 ноември
Дата: 11/11, 05:00

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2026 | Пълна версия