Снимка: Булфото
Депутатите се събират на извънредно заседание днес. Те ще обсъждат финансовата рамка на държавата за следващата година. Новият бюджет предвижда минималната пенсия за осигурителен стаж и възраст да се увеличи с 50 лева до 300 лева, а максималната с 240 лв. до 1440 лв.
Всички пенсии ще бъдат осъвременени с 5% от 1 юли догодина. А от януари до март всички пенсионери ще получават добавка от 50 лева.
Заложено е увеличение на минималния осигурителен доход за самоосигуряващите се от 610 на 650 лв. заради увеличение на минималната работна заплата. Максималният осигурителен доход остава 3000 лв.
Обезщетението за отглеждане на дете през втората година остава 380 лв. Очаква се родителите да получат данъчно облекчение от 4500 лева на данъчната основа или 450 лева за домакинство с едно дете. За две деца облекчението ще бъде 900 лева.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
65,4% от жилищните сгради във Варненска област са строени преди 1990 г., а ремонтите поскъпват по-бързо от заплатите
Дата: 09/11, 16:25
Моторист помете млада жена на пешеходна пътека в Казанлък
Дата: 09/11, 16:16
Временно ще спрат движението по ул. „Васил Друмев“ във Варна утре заради посещението на Урсула фон дер Лайен
Дата: 09/11, 16:06
Стрелба в София, сачма проби стъклопакет, зад който стои дете
Дата: 09/11, 16:02