кадри bTV
редактор Веселин Златков
Новините на bTV със сигурност са идеална възможност телевизията да демонстрира възможностите си за визуални ефекти. Кога обаче това е наистина ефектно и кога изглежда като самоцел и предизвиква по-скоро комичен ефект? Над този въпрос трябва да се замислят продуцентите и редакторите.
В централната новинарска емисия прогнозата за времето беше изведена като основен акцент. Боби Лазаров влезе в студиото заедно с Юксел Кадриев за да кажат какво е положението с дъждовете. За да е по-драматично, екранът беше украсен с пъдащи едри дъждовни капки и дори със светкавици.
На практика ефектът по-скоро разсея зрителите, вместо да привлече вниманието им към информацията на екрана. Разбира се, опитът новините да се „разчупят” и да станат по-интересни и картинни, е похвален, но все пак информираността на зрителите, а не фукането на телевизията, е по-важната задача.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Отпускат още 4,5 млн. лв. за чистотата във Варна
Дата: 24/06, 15:55
Що за цинизъм? 1000 фалшиви евро сложиха в благотворителна кутия за Мариян, който има нужда от подкрепа в битка с болеста
Дата: 24/06, 15:54
Как се оценява кола за скрап
Дата: 24/06, 15:53
Ген. Атанасов: Ще искаме изслушване в НС за снайперистите в дома на Борисов
Дата: 24/06, 15:511 Коментар
Българин показа цените на доматите и черешите на пазара в Гърция
Дата: 24/06, 15:47