Пиксабей
Поне 3,7 млрд. лева са похарчили българите през 2023 година за забавления и интернет. Сумата е сборна само от приходите на трите мобилни оператора. Това означава, че парите са повече, защото на пазара има и много малки доставчици на интернет и телевизия, пише „24 часа“.
Данните от годишния доклад на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) обаче показват, че “А1 България”, “Йеттел” и “Виваком” доминират на пазара. 2023-а е била повече от добра за бизнеса им, защото увеличават приходите си с между 9,3 и 17%.
Продължение в https://www.24chasa.bg/biznes/article/18192996
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Експерт: Хлябът ни се прави от българско, а не от украинско зърно
Дата: 29/06, 12:56
Тошко Йорданов обясни защо Слави не влиза в парламента
Дата: 29/06, 12:53
На морето завидяха за центъра на родното градче на Веско Маринов
Дата: 29/06, 12:48
Спартак се раздели с Руменов
Дата: 29/06, 12:39
Българската художествена гимнастика потъна в скръб за един от най-добрите треньори
Дата: 29/06, 12:37