Снимка Pixabay
Какво ни сервират по заведенията? Плащаме скъпо и прескъпо, но колко често цената отговаря на качеството? Случаите на хранително натравяне рязко се увеличават през летния сезон, особено при консумация на храна в хотели и курортни ресторанти.
Ето какво ни пише и наш потребител в платформата на Helpbook.info: "На 06.09.24 вечерта посетихме механа "В........“ в Банско поръчахме печени тиквички, а ни донесоха сварени и замразени тиквички. Бяха само размразени преди поднасяне. От тях течеше вода, бяха студени и разкашкани.
Чиниите, които донесоха, не бяха измити добре. По едната имаше засъхнали следи от сирене. Върнахме чинията, но следващата, която донесоха също не бе чиста. Имаше мазни следи по нея. Поръчахме и фондю с пресносолно овче сирене, а ни донесоха резенче солено, обикновено сирене. Грамажът беше поне на половина от описаното в менюто. Също бе студено, като леко бе затоплено в микровълнова. И много солено, съвсем не беше пресносолно. Платихме скъпо за качествени продукти, а получихме нещо, не добре затоплено в микровълнова“, пише в сигнала, цитиран от България он ер.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
При втората вълна взривове: Най-малко 20 жертви и стотици ранени от комуникационни устройства в Ливан
Дата: 19/09, 07:00
Магазин At My Home в Grand Mall Varna отбелязва своя първия рожден ден
Дата: 19/09, 06:50
Проблемите с простатата не са присъда
Дата: 19/09, 06:40
Учени: Спътниците на Илон Мъск „блокират“ гледката към Вселената
Дата: 19/09, 06:00
НОВО! Сам определяш кога и колко работиш
Дата: 19/09, 05:10