Правителството определи нов, по-висок размер на минималната месечна работна заплата от 1 януари 2014 г. Той става 340 лв. при 310 лв. сега. Минималната часова работна заплата ще бъде 2,03 лв., докато в момента е 1,85 лв, пише Блиц.
Новият размер на МРЗ отговаря на основните принципи на политиката по доходите по отношение на нископлатените работници. Той ще гарантира по-добро задоволяване на техните и на семействата им потребности, ще намали обхвата на „работещите бедни” и ще генерира по-оживени стопански процеси по линия на вътрешното потребление. Очаква се да доведе до изсветляване на доходи и намаляване на обема на сивата икономика.
Цените на петрола надхвърлиха 100 долара! Конфликтът с Иран задълбочава енергийната криза. Новата енергетика създава възможности за пасивен доход
Дата: 09/10, 03:00
Проф. д-р Здравко Каменов: Още в самото начало, от първия момент на поставяне на диагнозата стремежът трябва да бъде към идеален гликемичен контрол
Дата: 09/10, 03:00
На този ден е роден Джон Ленън
Дата: 09/10, 03:00
До 50% по-ниски цени на 100 основни продукта в Lidl
Дата: 09/10, 02:20
Над 680 000 пингвина са изчезнали от остров край Антарктида за 14 години
Дата: 09/10, 02:00