Потвърдено: Минималната работна заплата става 340 лева


30/10/2013, 14:19

Правителството определи нов, по-висок размер на минималната месечна работна заплата от 1 януари 2014 г. Той става 340 лв. при 310 лв. сега. Минималната часова работна заплата ще бъде 2,03 лв., докато в момента е 1,85 лв, пише Блиц.

Новият размер на МРЗ отговаря на основните принципи на политиката по доходите по отношение на нископлатените работници. Той ще гарантира по-добро задоволяване на техните и на семействата им потребности, ще намали обхвата на „работещите бедни” и ще генерира по-оживени стопански процеси по линия на вътрешното потребление. Очаква се да доведе до изсветляване на доходи и намаляване на обема на сивата икономика.

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Корабът „Ейбъл“ е обгорял, пожарът е бил тежък
Дата: 09/10, 16:56

Молдова официално поиска обединение с Румъния заради сигурността си
Дата: 09/10, 16:49

Прокуратурата за тежката катастрофа край Плевен: Скоростомерът на опела е блокиран на 139 км/час
Дата: 09/10, 16:48

Украйна нанесе удари в Москва в отговор на ударите в Крематорск, всички летища са затворени
Дата: 09/10, 16:38

Ивкова: Установени са над 70 онлайн платформи, чрез които незаконно се предлагат лекарства
Дата: 09/10, 16:37

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2026 | Пълна версия