Правителството определи нов, по-висок размер на минималната месечна работна заплата от 1 януари 2014 г. Той става 340 лв. при 310 лв. сега. Минималната часова работна заплата ще бъде 2,03 лв., докато в момента е 1,85 лв, пише Блиц.
Новият размер на МРЗ отговаря на основните принципи на политиката по доходите по отношение на нископлатените работници. Той ще гарантира по-добро задоволяване на техните и на семействата им потребности, ще намали обхвата на „работещите бедни” и ще генерира по-оживени стопански процеси по линия на вътрешното потребление. Очаква се да доведе до изсветляване на доходи и намаляване на обема на сивата икономика.
Корабът „Ейбъл“ е обгорял, пожарът е бил тежък
Дата: 09/10, 16:56
Молдова официално поиска обединение с Румъния заради сигурността си
Дата: 09/10, 16:49
Прокуратурата за тежката катастрофа край Плевен: Скоростомерът на опела е блокиран на 139 км/час
Дата: 09/10, 16:48
Украйна нанесе удари в Москва в отговор на ударите в Крематорск, всички летища са затворени
Дата: 09/10, 16:38
Ивкова: Установени са над 70 онлайн платформи, чрез които незаконно се предлагат лекарства
Дата: 09/10, 16:37