Шефът на СБА: Скептичен съм за намаляването на скоростта на магистралите


Дата: 21/11, 20:13

Редактор: Недко Петров

Стопкадри бТВ

Шефът на СБА обяви, че предложението в закона за намаляване на скоростта от 140 на 130 км/ч по магистралите няма да има ефект, ако шофьорите не са отговорни.

Инж. Емил Панчев обясни защо мисли така.

Обикновено тези водачи, които поддържат висока скорост, карат с 12 км над тази скорост и пак не биват санкционирани. Аз съм малко скептичен към това намаление, защото последиците от него дали ще се удариш в една кола със 140 или със 130 км, почти няма никакво значение. Има малко значение спирачния път, тъй като между 20-30 км горе-долу се намалява спирачния път, но пак зависи с колко караш. Ообикновено на автомагистрала това няма значение, тъй като никога не се изявява докрай спирачния път и там произшествията стават повече заради засичане и удряне в движещо се по-бавно превозно средство, а и атмосферните условия също са важни, заяви за бТВ Панчев.

Според него каквито и закони да се приемат, не е от значение какво пише в тях, а как се прилагат спрямо нарушителите.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Син уби баща си и нападна майка си
Дата: 25/11, 10:00

42 евро на квадрат за магазин в моловете
Дата: 25/11, 09:58

Свалиха от колите трима надрусани край Варна, след тях и един чужденец
Дата: 25/11, 09:57

Мъж и жена откраднаха 100 000 лева и злато от къща в Белослав
Дата: 25/11, 09:54

Наемател подпали квартирата си със свещ
Дата: 25/11, 09:48

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2024 | Пълна версия