Пиксабей
През последните години някои от хранителните магазини в България се опитаха да направят кампании за намаления по време на "Черен петък“, но повечето чужди вериги у нас по-скоро не се възползват от този период, защото така или иначе правят намаления през цялата година.
Това каза Никола Минков, основател и CEO на Serpact Agency.
"Те имат седмица на захарта, на брашното и т.н. Те се опитват да не разфокусират потребителя“, каза Минков.
По негови думи ритейлърите в момента се борят да влязат онлайн и съответно, с последната тенденция да се опитват да продават онлайн се адаптират към този тип период на продажби, пишат businessnovinite.bg.
"В момента "Черният петък“ при тях не е достатъчно успешен, поне по мое мнение“, добави той.
За продукти, които се купуват регулярно, като хранителните, Минков каза, че е успешна стратегия да се предлага абонамент.
Повечето супермаркети вече имат покачване на продажбите около предстоящите празници и партита без да създават свои собствени кампании за "Черен петък“. В крайна сметка всеки трябва да яде и всеки има нужда от домакински стоки по всяко време на годината. Така че защо хранителните магазини трябва да променят нещата?
Те по-скоро могат да се възползват от тълпите по същия начин, както правят другите търговци на дребно.
В САЩ пък хранителните магазини се въздържат от намаления на "Черен петък“, защото заради Деня на благодарността, който е бил предния ден, повечето американци вече са заредили хладилниците си и дори имат остатъци. Сложно се оказва да убедят купувачите, че имат нужда от още.
Редактор "Екип на Петел"
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Корпорация, която развива варненското крайбрежие, получи две награди на EXPATS 2025 в София
Дата: 19/12, 04:40
Lidl Plus представя годишна равносметка на покупките и шанс за спечелване на пет iPhone 17 Pro
Дата: 19/12, 04:40
Българска Груминг Академия разширява обучителната си мрежа с нова по-голяма база във Варна
Дата: 19/12, 04:40
Дори при раздяла в семейството, трябва да опазим децата от страдания
Дата: 19/12, 04:00
Коледните празници наближават: Варненци пазаруват желани подаръци за цялото семейство от магазин "Фемили" на ул. „Д-р Анастасия Железкова“ 35
Дата: 19/12, 04:00