Пиксабей
На практика често се вижда, че пътниците на авиокомпаниите не са добре запознати с правата си. Често, когато има проблем с полет, те са афектирани и често не могат да вземат адекватни мерки в момента на проблема, каза Ивайло Данаилов, изпълнителен директор на платформа за авиообезщетения.
В "Преди всички" по БНР той коментира, че празниците се увеличава броят на проблемните полети. А данни на платформа за авиообезщетения показват, че празничният период остава един от най-натоварените за въздушния транспорт и съответно са най-рисковите за пътниците.
"Нашият съвет е първо да не се стресират пътниците, защото авиокомпанията дължи на пътниците грижа по време на проблемния полет и всякакви видове разходи, направени от пътника, трябва да му се възстановят. Хората като знаят това трябва да запазят всички касови бележки за разходи, за да претендират за обезщетение. Зависи от държавата, но пътниците с проблемен полет имат 3 години да отправят претенция към авиокомпанията за обезщетение", съветва Данаилов.
Той припомни, че в ЕС има стриктни правила в авиацията и не би следвало да има различни правила в авиокомпаниите.
Редактор "Екип на Петел", "За нас"
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
1300 години затвор за лидер на група, заклеймена от Тръмп като терористична
Дата: 24/12, 15:301 Коментар
Включиха шести блок на АЕЦ „Козлодуй” в електроенергийната система
Дата: 24/12, 15:19
Изгорелите пари при пожар в банков клон в Горна Оряховица са застраховани
Дата: 24/12, 15:04
Без Синя и Зелена зона от днес до 28 декември във Варна, вижте кога още ще е безплатно
Дата: 24/12, 14:52
Кремъл отказа да коментира новия вариант на плана за прекратяване на войната в Украйна
Дата: 24/12, 14:441 Коментар