Пиксабей
На практика често се вижда, че пътниците на авиокомпаниите не са добре запознати с правата си. Често, когато има проблем с полет, те са афектирани и често не могат да вземат адекватни мерки в момента на проблема, каза Ивайло Данаилов, изпълнителен директор на платформа за авиообезщетения.
В "Преди всички" по БНР той коментира, че празниците се увеличава броят на проблемните полети. А данни на платформа за авиообезщетения показват, че празничният период остава един от най-натоварените за въздушния транспорт и съответно са най-рисковите за пътниците.
"Нашият съвет е първо да не се стресират пътниците, защото авиокомпанията дължи на пътниците грижа по време на проблемния полет и всякакви видове разходи, направени от пътника, трябва да му се възстановят. Хората като знаят това трябва да запазят всички касови бележки за разходи, за да претендират за обезщетение. Зависи от държавата, но пътниците с проблемен полет имат 3 години да отправят претенция към авиокомпанията за обезщетение", съветва Данаилов.
Той припомни, че в ЕС има стриктни правила в авиацията и не би следвало да има различни правила в авиокомпаниите.
Редактор "Екип на Петел", "За нас"
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Коледно послание на Зеленски към украинците: Русия не може да окупира нашето единство
Дата: 24/12, 19:41
АПИ: Сняг вали на Петрохан и Витиня, пътищата в страната са предимно мокри или частично заледени
Дата: 24/12, 19:29
Земни пропадания безпокоят фермери и природозащитници в Турция
Дата: 24/12, 19:16
Инвеститорите на Forest Village във Варна започнаха да получават ключовете за своите нови вили
Дата: 24/12, 19:00