Снимка: Petel.bg
Завърши мигрирането на данните на потребителите в приложението „Варна паркинг“ и от днес средствата, които са били налични в него към 16 декември, ще бъдат отразени в приложението „Mpark“. Това съобщи директорът на „Общински паркинги и синя зона“ Добромир Арнаудов.
От общинско предприятие обясниха също как потребителите могат да получат достъп до портфейлите си. Те трябва да излязат и влязат наново в приложението „MPark“, като въведат имейл адреса и паролата, които са използвали при първоначалната си регистрация в приложението „Варна паркинг“, или като влязат през профилите си в социалните мрежи, ако това е начинът, по който са достъпвали „Варна паркинг“ преди 16 декември.
За огромната част от активните потребители на мобилното приложение, това е единственото, което трябва да направят, за да възстановят достъпа си до предплатените средства.
За други потребители ще са нужни допълнителни стъпки, поясниха от „Общински паркинги и синя зона“. Първата част от тях не е въвела имейл адрес при регистрирането на профил в приложението „Варна паркинг“. Втората група потребители е използвала специфичен начин за регистрация на профил във „Варна паркинг“ посредством функцията на iPhone, Apple Private Relay, която позволява да се замаскират личните им имейл адреси.
Поради липсата на имейл адрес, който да потвърди самоличността на потребителите в тези два случая, Община Варна разработва специално техническо решение, позволяващо актуализацията на имейл адрес в приложението „MPark“. След тази стъпка, потребителите ще могат да възстановят достъпа до електронните си портфейли по стандартния начин – като влязат наново в приложението с потребителските си данни.
За да направи по-лесно преминаването от едното приложение – „Варна паркинг“ – към другото – „MPark“, Община Варна открива контактен център за техническа поддръжка. Варненци могат да пишат заявки за помощ на имейл адрес bluezone@varna.bg като опишат затруднението, което срещат, съобщават от общината.
Призовават се гражданите да посочат имейл адреса, свързан с приложението „Варна паркинг“ преди 16 декември и да напишат в заглавието на имейла, че запитването им касае „прехвърляне на електронен портфейл“. Специалният контактен център за техническа поддръжка на „Синя зона“ ще работи до 1 февруари, уточняват от общинско предприятие „Общински паркинги и синя зона“ и добавят, че приложението за платено паркиране „MPark“ може да бъде изтеглено от App Store (за потребители на iPhone) и от Google Play (за потребители на Android).
Линк към приложението: https://mpark.bg/bg/
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Енергийният министър: Над 8000 абонати все още нямат ток
Дата: 28/12, 18:31
Скопие: България е длъжна да ни подкрепя, а не да ни блокира за ЕС
Дата: 28/12, 18:21
Отиде си легенда в българския бокс и първи треньор на Кубрат и Тервел Пулеви
Дата: 28/12, 18:11
Студенти от Варна изобретиха „умна“ количка за пазар
Дата: 28/12, 18:10
Спорът между Словакия и Украйна за транзита на газ ескалира
Дата: 28/12, 18:021 Коментар