Кадър Фб
Българска верига изпревари по брой магазини Лидл, Билла и Кауфланд.
Обектите й са по-малки, но броят им вече е впечатляващ.
Само две години след откриването на първия си магазин, българската верига Minimart достигна 200 търговски обекта в различни населени места в страната. С последното си разрастване, което включва и стъпването в Благоевград, Minimart затвърждава позицията си като една от най-бързо развиващите се ритейл вериги в България.
Бързото разрастване на Minimart е резултат от партньорски модел, който дава възможност на малки предприемачи да управляват магазини под утвърден бранд, без да поемат риск да инвестират в обекта, оборудването и зареждането. Техен ангажимент е да създадат свой екип, с който да управляват оперативно магазина. По този начин веригата не само разширява своята мрежа, но и подпомага развитието на семейния бизнес в различни региони на страната.
През март тази година веригата отбелязва своята втора годишнина и вече разполага с 200 магазина в малки и големи градове като София, Пловдив, Бургас, Стара Загора, Благоевград, Плевен, Перник, Пазарджик, Асеновград, Ямбол, Поморие, Нови Искър и Нови Хан.
Дългосрочната цел е до края на годината да разполага с 300 обекта в страната.
Редактор "Екип на Петел"
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Полицаи спасиха домашни животни от горяща къща в бургаския квартал "Банево"
Дата: 21/12, 19:58
АПИ: Няма нищо вярно в твърденията на Демерджиев за закупена яхта
Дата: 21/12, 19:53
Трима късметлии спечелиха чисто нови BMW 318i в юбилейното „Колелото на съдбата“ на А1
Дата: 21/12, 19:50
Ники Кънчев: Грижата за децата не е по празници, а всеки ден
Дата: 21/12, 19:21