Пиксабей
Ако отворим електронните магазини ще видим, че вече голяма част от тях имат съобщения, с които предупреждават, че може заради по-големия търговски оборот да не спазят обичайния срок за доставка. Не е лошо и куриерските фирми да отправят такива съобщения към своите клиенти, за да може те да са наясно, това заяви в "Денят започва" Габриела Руменова от "Ние, потребителите".
Тя посъветва потребителите да взимат възможно най-скоро своите поръчки, защото офисите са претрупани от тях.
Но и куриерските фирми да направят логистика за по-дълго работно време, например.
"Напоследък се говори за идеята да отпадне наложеният платеж като метод на плащане. Но аз си мисля, че в България наложеният платеж е най-големият гарант за потребителя".
И двете страни - и купувачът и търговецът, трябва да бъдат коректни по отношение на действията едни към други.
Редактор "Екип на Петел"
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
На 19 декември рожден ден има Ицо Хазарта
Дата: 19/12, 03:00
Корпорация, която развива варненското крайбрежие, получи две награди на EXPATS 2025 в София
Дата: 19/12, 02:30
Lidl Plus представя годишна равносметка на покупките и шанс за спечелване на пет iPhone 17 Pro
Дата: 19/12, 02:30
Българска Груминг Академия разширява обучителната си мрежа с нова по-голяма база във Варна
Дата: 19/12, 02:30
Коледните празници наближават: Варненци пазаруват желани подаръци за цялото семейство от магазин "Фемили" на ул. „Д-р Анастасия Железкова“ 35
Дата: 19/12, 01:50