Един милион души с по-високи осигуровки от догодина. По-късно днес приключва договарянето на минималните суми, върху които се осигуряват работниците в различните браншове. Вече е уговорено минималните осигурителни доходи да се увеличат минимум с 4.2%. Най-голямо е увеличението в секторите "Производство на електрически съоръжения" и "Въздушен транспорт". С под 1 на сто ще нараснат минималните осигуровки в строителството, енергетиката, хранително-вкусовата и пивоварната индустрия. Договорки има обаче в по-малко от половината браншове. За това се очаква по-късно днес социалният министър административно да увеличи някои от осигурителните прагове, информира Нова телевизия.
profit.bg
Захарова предупреди Европа: Разполагането на ядрено оръжие е като "котка в чувал"
Дата: 08/10, 19:42
Григорова: Категорично българите обедняват
Дата: 08/10, 19:17
Обявиха къде ще спира тока във Варна и региона до 12 октомври
Дата: 08/10, 19:10
Любчо Нешков: Черно море вече става най-несигурното, най-опасното и най-скъпото море
Дата: 08/10, 19:08
ЕС изрази солидарност с България след атаките с дронове в Черно море
Дата: 08/10, 19:001 Коментар