10 неща, които стюардесите пазят в строга тайна
Стюардесите на борда на самолета пазят в тайна всякакви неща и дори често използващите въздушния транспорт хора не знаят какво става на борда. Много хора нямат и идея защо осветлението се гаси при излитане и кацане или че почти при всеки полет се превозват човешки органи.
Членове на екипажи на самолети си обменят по интернет някои от най-строго пазените пред пътниците тайни. Да бъдат узнати някои от тях е полезно, но други са от такъв вид, какъвто никой не си е и представял, съобщава БГНЕС.
Ето челната десетка тайни:
През нощта осветлението на салона се гаси при кацане, ако се стигне до евакуация на пътниците. Човешките очи се адаптират към тъмнината, така че пътниците са готови да се ориентират по-добре, когато вече излязат от авариралия самолет, твърдят в Quora.
Използваната за направата на кафе и чай вода не е първа хубост. Преди употреба тя бива съхранявана в резервоари, които едва ли някога са почиствани, съобщава Forbes.
Стюардесите получават заплата „само за часове в полет“. За подреждане на багажа в отделения над седалките, стюрдесите работят без пари, твърди стюардесата с 15-годишен опит Хедър Пул, пише блиц.
Диетичната кола е „най-бавното“ питие, тъй като отнема най-много време за наливането й в чашата на пасажера на 10 000 м. височина. „За времето, за което пълня чаша диетична Кока кола, мога да напълня три чаши с каквото и да е питие, казва Пул.
Заключените тоалетни могат без проблем да бъдат отворени отвън, в случай, че на някой му стане лошо вътре, нарани се или се задържи прекалено дълго.
Всъщност електронните устройства не бива да бъдат включени, тъй като могат да доведат до свалянето на самолета, а тъй като „могат да се окажат прекалено досадни за пилотите“, казва стюардеса на интернет страницата Reddit.
Може и да не е широко известно, но голям брой особено вътрешни полети превозват тленни човешки останки или човешки органи, разкриват в Quora.
Светкавиците са чести неканени гости на самолетите в полет, но обикновено те наняст или минимални, или никакви вреди на машината, съобщава в. „Дейли телеграф“.
Истината за работата на кислородните маски е следната: пътниците имат запас кислород само за 15 мин от момента на падането на маските от тавана. Но това време е повече от достатъчно, за да успее пилотът да свали самолета до височина, където пътниците могат да дишат нормално. При големи височини трябват само 15-20 секунди без маска, за да припадне човек, казва стюрдеса в Reddit.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!