Българин остави най-голямата сметка на морето

09.09.2014 / 10:11 0

Бурлеска, купони с музика на живо и много шампанско - това беляза приключилият парти сезон по морето. Напук на дъждовете, лошото време, световното първенство по футбол и финансовата криза големите заведения успяха да затворят врати на печалба, пише "Новинар".

За разлика от минали години обаче парти центърът от Слънчев бряг се измести към Лозенец. Набеден за „Луксозенец”, курортът записа поредната успешна година, а сезонът отново беше благодатен на туристи. Изминалия уикенд кепенците на морските барове хлопнаха и сега по дървените им подове сред пясъка остава само споменът за щурите летни купони. 

Шампанско 

Шампанското тази година се превърна в най-предпочитаното питие по Южното Черноморие. Стотици литри от пенливата течност бяха разлети по баровете на "Хасиенда бийч", издадоха от клуба. „Никой не предполагаше, че вместо водка мъжагите ще пият шампанско, но ето че модата се смени,” коментират фенове на спиртните напитки. Разбира се, това не е новост.

В световен мащаб най-престижните клубове глезят клиентите си именно с шампанско. В България обаче доскоро то се поръчваше само за сватба и Нова година.

Не липсваха и рекорди. В Лозенец с шампанско за 15 хил. лв се почерпи българин, живеещ във Франция. За да утоли лятната парти жажда, нашенецът поръчал 7 бутилки от традиционната напитка, която се произвежда в областта Шампан. 

Жива банда за следобедите на плажа

Сред най-успешните парти стратегии за лятото се оказа живата банда, която свири по цял ден на плажа. „В началото хората си мислеха, че сме пуснали диск. Когато видяха, че има бенд, който свири по по цял ден на пясъка, всички бяха адски изненадани”, издават още от екипа на "Хасиенда". Те предвиждат догодина да повторят успешния Summer in pixels фестивал и отново да дадат сцена на най-известните родни изпълнители. 

Фитнес на пясъка

По примера на легендарните бодибилдъри от Лос Анджелис и на родното Черноморие се появи фитнес на плажа, на който мускулестите мъжаги да тренират. За първи път у нас този сезон спортни съоръжения бяха монтирани на ивицата в Лозенец, а клиентите не спираха да мерят бицепси пред засуканите красавици, опънали кърпи на метри пред тежките дъмбели. 

"Мулен руж" и "Виктория сикретс"

В Слънчев бряг клиентите най-много се радваха на специалните танцови шоута и гостуването на световни диджеи. "Мулен руж", "Виктория сикретс", роботи и секси зомбита налазиха безстрашните купонджии в "Бедрум", а сред най-харесваните напитки в култовия бар бяха коктейлите.

Една обиколка ми дай...

Една обиколка на баровете и дискотеките това лято на морето излизаше по минимум 100 лв. Това включва входовете на различните заведения, в които се пуска чалга или хаус, и няколко питиета. За всички останали екстри като хапване или някоя по-засукана бутилка алкохол се плаща допълнително и сумата обикновено е солена. 

Чуждестранни клиенти

Въпреки че се говори за отлив на клиенти от Слънчев бряг, от екипа споделиха, че този сезон могат да се похвалят с отлична посещаемост и много чуждестранни клиенти. Руснаци и германци са приятно изненадани от родните клубове и не пропускат да ги посетят, въпреки че доскоро те бяха запазена територия само за нашенци, коментират клиенти.

Откраднаха хобота на слона пред "Хасиенда бийч"

Арт вълната на лятото за 2014 година донесе художникът Стефан Божков, който почерпи вдъхновение за най-новата си пластика от лежерните следобеди на плажа Тарфа. Там той прекара последните месеци, майсторейки лилав дървен слон. След легендарния му дървен гребен и ретро очилата, Стефан ще изненада феновете идното лято с впечатляващо четириного.

„Пластиката се оказа толкова атрактивна, че даже в един момент разбрахме, че някой е откраднал хобота на дървената животинка, та се наложи Божков да прави нов”, издават с усмивка гости на „Хасиенда”.


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама