Читател: Хазяйка наложи вечерен час на летовници на Царево: "Да сте по стаите в 23 ч."

21.08.2014 / 15:29 1

От лошо отношение от страна на хазяйка към наематели на къщата й за гости, се оплака наш читател. Той и компанията му от варненци, наброяваща 15 човека, попаднали на обявата за къща за гости „Сънрайз” в Царево в интернет.

Направили заявка и отишли за три нощувки, но останали много разочаровани от отношението на собственичката, която била жена на видима възраст около 65 години.

„Още докато плащахме ни каза, че в 23 ч. трябва да сме си по стаите. Не можахме да разберем ние на почивка ли отиваме, или на детски лагер?! Така още с настаняването усетихме, че ще си имаме проблеми с тази жена, която се държеше като класна учителка. В същия ден оставихме в едната от стаите хладилна чанта с предвидено за вечерята ни месо. Чантата беше включена в единия контакт, а картата от ключа оставихме в устройството, което изгася тока, когато наемателите ги няма. Идеята беше да може чантата да работи и месото да е охладено до вечерта. Климатикът също останал включен и хазяйката влязла да изкара картата, докато ние сме на плаж. Тук трябва да отбележа, че в цената за нощувката плащахме за всяка стая по 5 лева за климатик и не вярвам да сме я ощетили толкова много докато ни нямаше два часа, че чак да влиза в стаята без наше разрешение. Друг е въпросът, че когато си платиш – ти ако искаш ще стоиш и 24 часа в стаята, при включен климатик. Никъде не е уточнено колко време трябва да е включен”, ядосва се читателят ни.

При влизането в стаите си хората установили, че няма хавлии за баня. Отишли при възрастната жена, която им казала, че ги дава само ако я помолят, тъй като имала лош опит от преди години, когато летуващи си боядисвали косите и похабили хавлиите. „Ние каква вина имаме, че някой преди време е направил нещо подобно. А и в крайна сметка, когато даваш къща и вземаш по 35 лева за двойна стая (плюс 5 за климатик), ще трябва да си подготвен, че такива неща могат да се случат. Ами ако някой счупи дистанционното за телевизора, трябва ли години наред следващите наематели да не могат да си пуснат телевизия в стаите”, чуди се още варненецът. 

На другия ден хазяйката отново отишла при летуващите и поискала да й бъде заплатен токът от хладилна чанта, която компанията включила вечерта до беседката с барбекюто, за да си изстудява напитките там. Също така чаршафи не се сменяли, а като помолили да вземат за малко ютия в стаята си, собственичката на къщата им казала, че могат да я ползват само в нейната стая. Накрая отказала да даде и документ с касова бележка за взетите от нея суми, наброяващи почти 1000 лева.

„Тези и още много други дребни неща ни изнервяха тотално. Почивката в един момент се превърна в някакво дебнене с хазяйката. Според мен подобни случаи влияят като цяло негативно върху туристическия бизнес у нас. При наличие на повече такива "хотелиери " туризмът ни ще остане на дъното на всякакви класации и ще се чудим защо хората избират да летуват в съседните ни страни”, завършва читателят ни.


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама