Читателски сигнал: Безкрайно сме възмутени от ВиК! Оставаме на сухо с дни!
Читателка на "Петел" изпрати гневно писмо до редакцията, в което изразява възмущението си от безкрайните ВиК аварии в района, в който живее. Ето и писмото й без редакторска намеса:
Здравейте,
Чрез Вашето издание,искам да изкажа възмущението си от услугите на ВИК-Варна.
Живея в квартал Виница. Не допустимо е в 21 век да живееш без вода...Не може през няколко дни да нямаме вода.Плащаме си редовно услугата с всички такси и ДДС-та,а насреща вода няма.Писна ни от тъпи оправдания за поредната авария,която се отстранява с часове...Пример от днес-от 07.00 сутринта до сега/21.30 ч./ вода все още няма.
Нормално ли е повече от 14 часа да не се отстрани проблема? Нормално ли е да отиваш сутрин на работа -да няма вода, нормално ли е да се прибереш от работа-пак да няма вода???Какво правим в този случай???
Извинение или компенсация няма ,нали? Всеки месец се очаква от нас потребителите да отидем и да си платим водата???
Искам да се обърна към "Управителя" на ВИК- Варна, има ли редовно вода,мие ли си сутрин зъбите???
Да ми отговори- може ли да води нормален начин на живот без вода???