Ето ги основните версии за падането на самолета А321 на Синайския полуостров
02.11.2015 / 21:14 2
Експертите се опитват да отговорят на въпроса какво е довело до трагедията в небето над Синайския полуостров. Основните версии за катастрофата с руския самолет А321 са три, предава tvzvezda.ru.
Първата е заради износване на метала. Именно заради това във фюзелажа може да се появи пукнатина, която да доведе до разхерметизация. Първоначално малка, незабележима при оглед от земята, но под налягане тя е увеличила размерите си, пише блиц.
От "Когалимавиа" потвърждават за неуспешното кацане преди 14 години. Според компанията миналогодишният тест за износване на метала кораба е преминал без проблеми.
Втората версия касае повреда в турбината на двигателя. Тя е започнала да се руши и от нея са се отделили стоманени стружки, които, според авиоконструкторите, летят с голяма скорост и са в състояние да прорежат крилото и фюзелажа като трион.
Третата версия, която също не изключват експертите, е експлозията в багажното отделение на самолета. Какво би могло да се взриви там е неясно. Багажът обикновено се проверява стриктно. Срещу тази версия обаче говорят кадри от мястото на катастрофата, където се виждат относително цели части на опашната част. Което не е характерно за повреда при взрив.
Каквито и взаимноизключващи се версии да има, потвърдено е това, че самолетът се е разпаднал във въздуха. И това се е случило, както изглежда, мигновено. Ето защо пилотите не са били в състояние да подадат към земята сигнала SOS.
Както е известно, лайнерът A321, пътуващ от Шарм-ел-Шейх към Санкт Петербург, се разби над Синайския полуостров на 31 октомври. Той изчезна от екраните на радарите на 23-ата минута от полета. На борда са били 217 пътници, които са се връщали от почивка в египетския курорт и седем членове на екипажа. Всички те са загинали.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!