Клиенти на мебелен магазин във Варна оставили близо 10 000 лева капаро преди месеци за мебели. Още ги чакат

29.10.2014 / 15:46 1

Недко Петров

Клиенти са дали хиляди левове капаро за мебели на собственика на фирма „Сторай“ преди месеци, но стоката още не е доставена. Поради тази причина днес над 10 души окупираха магазина на въпросната фирма, която е дистрибутор на "Арон" за Варна. Любопитно е, че от снощи магазинът в "Аква център" до "Метро" е спрял да работи и в него няма служители, видя репортер на petel.bg. Вратата обаче е отключена, достъпът е свободен за всеки и хората стоят вътре повече от 6 часа. Някои от клиентите бяха дошли чак от Балчик, за да си търсят парите.

Очакващите своите мебели са дали капаро между 200 и 2250 лева, а общата сума е около 10 000 лева. Един от тях е броил парите още на 1 април, другите - през май, юни и юли. Според показаните договори срокът за изпълнение е 45 дни, а след това за всеки просрочен ден се начислява лихва от 0,03%.

През последните месеци клиентите са разговаряли няколко пъти по телефона с шефа на „Сторай“, който вежливо ги успокоявал да изчакат още няколко дни. За последно с него са се свързали семейство Атанасови, които  са оставили капаро от 2400 лева за кухненско и спално обзавеждане на стойност 6850 лева. „Обадих му се във вторник вечерта. Каза ми, че ще ни изпълни поръчката скоро и отделно ще ни компенсира. На другата сутрин телефонът му вече бе изключен“, разкри г-н Атанасов.

Бащата на три деца Ивайло Василев пък си е платил накуп 600 лева за секция. „Да ми върне парите или да я достави. Лихви не искам. С подобен символичен процент сами изчислете каква поръчка трябва да се направи, за да са изгодни“, уточни Ивайло. 

Поръчаните секция и портманто са стрували на Цветанка Кънчева 800 лева. „Разбрах, че мебелите на всички нас стоят на гара Яна, тъй като не са платени на „Арон“ и в момента текат съдебни дела“, уточни г-жа Кънчева.

Обезпокоените хора потърсиха съдействие от служителки на другия магазин на „Сторай“, намиращ се встрани. Служителка обаче повдигна рамене и отговори, че шефът й не вдига и на нея.

Разговорите по телефона с „Арон“ в София също ударили на камък. Оттам им казали да се оправят със собственика на „Сторай“.

След консултация с полицаи на хората бе обяснено, че жалба може да подаде всеки един от тях, но по-разумно е да си наемат адвокат и да заведат съдебен иск.
Впоследствие клиентите се разбраха всеки ден да идват в магазина в 10 ч. с надеждата за пряк контакт с шефа на „Сторай“.

„Днес на обяд дойде заедно с друг мъж и изнесоха два дивана. Не знаехме кой е, но вече имаме представа как изглежда и се надяваме да се срещнем очи в очи и да се разберем“, заяви Цветанка Кънчева.


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама