"Лидл България" пред "Петел": Извинихме се на клиентката! Имаше объркване с табелите

26.09.2014 / 15:20 7

От "Лидл България" се свързаха с Petel.bg, за да коментират материала по сигнал на читател със заглавие:

"В "Лидл" обявиха бамбук за 3,49 лева, а на касата ни "одрусаха" със 7,49 лева".

От компанията искат да внесат яснота по случая, цитиран в публикацията, макар и пост фактум.

"За нас, като водеща търговска верига не само в България, но и в Европа, от изключителна важност е обратната връзка с клиентите. За тази цел Лидл има гореща линия, на която по всяко време клиентите могат да подадат сигнал, да получат информация, която ги интересува, да направят коментар или да зададат въпрос, на който бързо да получат адекватен отговор. За нас директната връзка с клиентите е най-ефективният  начин да подобряваме обслужването си.

По повод цитирания в Petel.bg случай бихме искали да ви информираме, че клиентката е подала сигнал на горещата линия на Лидл във вторник /23.09/. По случая е направено разследване и е установена грешката, довела до създалата се ситуация, а именно объркване на табели с подобни артикули. На вътрешно фирмено ниво са взети мерки за избягване на подобни случаи в бъдеще. Също така служители на Лидл са се свързали с клиентката и са поднесли извинение за създалата се ситуация.

Бихме искали да ви уверим, че по повод сигнала са взети необходимите мерки", посочват от компанията.

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама