Мъж на косъм от инфаркта! Получи шокираща сметка за парно - 6 635 лева

16.09.2015 / 07:43 2

Снимка Булфото архив

Абонат на столично парно мина на успокоителни и хапчета за високо кръвно, след като фирма за дялово разпределение го сюрпризира с изравнителна сметка за 6 635 лв. Мъжът се закани да съди „Техем” за причинените главоболия.

Абонатът живее със съпругата си в жк. „Дружба 1” и винаги е бил изряден в плащанията си към топлофикацията. Преди около два месеца обаче останал като гръмнат, когато на 24 юли, петък, получил справка, че дължи близо 7 бона за топла вода. Едва изчакал уикенда и в понеделник вече бил в офиса на фирмата за дялово разпределение, пише „Телеграф”. 

„Не знам как преживях 3-те дни – петък, събота и неделя. На 27 юли отидох във фирмата. Там си изчаках реда. Бабите, които чакаха да се жалват я за 200, я за 300 лв., едва не получиха удар, като видяха моята сметка... Служителката, на която дадох справката за изравняването, влезе някъде и се бави 1 час. После излезе нейната шефка , започнаха да се тюхкат, предлагаха ми вода, бонбони. След 2 часа отново се появиха и казаха, че ще решат проблема...”, обяснява патилата си човекът. 

Клиентът написал жалба. След месец получил писмо с корекция на изравнителната сметка. Сумата обаче пак била огромна – 907,11 лв. Служителката му казала, че и корекцията е била сбъркана. Този път имало софтуерна грешка и виновникът за нея бил уволнен. След поредното обаждане във фирмата му съобщили, че „с главната счетоводителка и управителката ще направим корекция”. След още една седмица му се обаждат и казва, че сметката ще бъде намалена, но няма да е с много. 
Едната версия, която съобщили на клиента като причина за сметката от близо 7 бона, е че през 2013 и 2014 г. той не е имал водомер за топла вода. „Но аз от 1999 г. имам водомер”, се възмути потребителят. „Нямам и писмо за смяна на водомер”, посочва той. 

„Към момента изравнителната сметка на клиента е в процес на корекция, така че наистина да бъде вярна според потреблението му, което се отчита от водомера за топла вода”, посочват от фирмата за топлинно счетоводоство и добавят, че имат готовност да компенсират клиента.


Коментари
Коментирай чрез Facebook
6
1
kris (преди 8 години)
Рейтинг: 344108 | Одобрение: 55638
Интересно , защо всички грешки са за плащане на ПОВЕЧЕ , а не ПО-МАЛКО .......?  Например , да му поискат 6 лева.....
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама