Мислите на един български ТВ зрител: Как върви салатка, ракийка и...кървава храчка в мивката
Димитър Божилов, читател на „Петел”
Вечер.
Грях ми на душата, направил съм си салатка и като всеки средностатистичен българин, приемам една -две ракийки.
По телевизора върви реклама на тоалетна хартия - неземна белоснежна девица е на върха на шастието, заобиколена от планини тоалетна хартия "Милде". Подробно и даже нагледно се описва нежността, деликатността и издръжливостта на този специфичен за човека продукт. Идилия.
Минавам на печено сирене в гювече и чаша червено. На екрана се кипри сочна кървава храчка до канала в една мивка. Обясняват ми как еди коя си паста за зъби ще ме предпази от пародонтоза. Заключителният кадър е широка усмивка на лице с изпопадали предни заби.
Завършвам с грозде, истински хамбургски мискет от лозето на познати, иначе отдавна изчезнал от пазарите и магазините след изгрева на демокрацията. На екрана се рекламира лекарството "Уринал" срещу проблеми с уринирането. Рекламират го прекрасни усмихнати девойки.
Ами, наздраве и добър апетит! Това е положението.