Мислите на един обикновен ТВ зрител: Само това не бяха рекламирали, но доживяхме!
21.04.2015 / 17:26 3
Димитър Божилов
Преди време тук обнародвах наблюдения върху реалистичните реклами в телевизионния праймтайм, свързани с облегчаването на кървави храчки, диария, менструация, газове и т.н. Имаше обаче един съществен пропуск - неприятното човешко състояние, наречено запек.
От няколко дни този пропуск е блестящо запълнен и усилено се рекламира "иновативна мини кли*ма".
Шапки долу, вси вие запечени българи, доживяхте!
Има обаче нещо, което не достига- рекламира се самият уред, но няма визуална демонстрация за прилагането му.
Рекламисти, върху това трябва да се помисли за да бъде щастието пълно!
Това е положението.

5
1
