Мислите на един обикновен ТВ зрител: Само това не бяха рекламирали, но доживяхме!

21.04.2015 / 17:26 3

Димитър Божилов

Преди време тук обнародвах наблюдения върху реалистичните реклами в телевизионния праймтайм, свързани с облегчаването на кървави храчки, диария, менструация, газове и т.н. Имаше обаче един съществен пропуск - неприятното човешко състояние, наречено запек.

От няколко дни този пропуск е блестящо запълнен и усилено се рекламира "иновативна мини кли*ма".

Шапки долу, вси вие запечени българи, доживяхте!

Има обаче нещо, което не достига- рекламира се самият уред, но няма визуална демонстрация за прилагането му.

Рекламисти, върху това трябва да се помисли за да бъде щастието пълно!

Това е положението.
 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
5
1
Loshiq (преди 10 години)
Рейтинг: 5662 | Одобрение: 1337
За да е пълен ефекта, трябва да се рекламира с видео в часовете когато хората се хранят.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2025 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама