Нова отговори на bTV с таблица: VIP Brother 2016 е категоричният избор на зрителите!
Снимка: Нова Тв
След като през есента на 2014 г. NOVA отне лидерството от основния си конкурент, през 2015 го затвърди, през пролетта и лятото на 2016 увеличи преднината си и преди броени дни реализира изключително силен старт на есенния телевизионен сезон с концерта, пише Блиц.
Категорична преднина NOVA отбелязва и сред най-трудните за достигане зрители, а именно младата аудитория 18-34 г. с дял от 31.8% срещу почти 10 пункта по-ниски резултати за втората по гледаемост медия - bTV – 22,3 % за същата целева група. VIP Brother e безспорният избор и на представителките на нежния пол (жени 25-54 г.) с дял от 35.1, където NOVA отново привлича с близо 10 пункта по-голям аудиторен дял спрямо bTV – 25,9 %.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!