Община Варна ще поеме 50 % от разходите на училищата за паспортизация

27.01.2015 / 15:57 0

Община Варна ще поеме половината от сумите, необходими за издаване на енергийни и технически паспорти на училищните сгради. Парите ще дойдат от Фонд „Резерв“. Това обяви на днешното заседание на комисията по образование към местния парламент, ресорният кмет Лилия Христова, предаде репортер на Moreto.net. 

По думите й, директорите на школата вероятно ще трябва сами да заделят от бюджетите си средствата за изготвяне на пожароизвестителните системи. От кметската администрация пък, вече са разговаряли с ръководството на Областната служба за пожарна безопасност за 3-годишна отсрочка. Така въвеждането на системите ще се случва поетапно във всички учебни заведения на територията на общината. Лилия Христова припомни, че в делегираните бюджети на училищата е предвидено перо за капиталови разходи. Затова и според нея, заделянето на средства няма да е проблем. 

Според съветничката от БСП Йорданка Юнакова, която е и настоящ директор на училище „Гео Милев“ в града, за двата паспорта и за пожароизвестителната система на едно голямо школо ще са нужни общо около 50 000 лева.


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама