Ученици станаха предприемачи за ден в Търговската гимназия във Варна
Снимка vtg-rakovski.eu
„Иновационен лагер“ във Варненска търговска гимназия „Георги Стойков Раковски“ провежда днес Джуниър Ачийвмънт България като част от серия инициативи на организацията в рамките на Световната седмица по предприемачество.
Работата на шестте екипа се подпомага от ментори, представители на бизнеса, Икономически университет Варна и младежки организации. Защитата на заданието се провежда пред жури с представители от Варненска търговско-индустриална камара, Териториална организация на НТС - Варна, Икономически университет - Варна, Сдружение "Споделено работно място“ – Варна, Сдружение за развитие и подкрепа на бизнеса.
За седма поредна година Фондация Джуниър Ачийвмънт България е организацията – домакин на Световната седмица по предприемачество за България, която ще се проведе в периода 16 – 22 ноември 2015 г. Целта на глобалната инициатива, в която през 2014 г. се включиха 140 държави и 7,500,000 души, е да вдъхнови младите хора да изследват потенциала си и да се развиват чрез иновации, въображение и творческа мисъл; да насърчи предприемачите да мислят глобално, превръщайки идеите си в реалност. В рамките на тази седмица милиони млади хора по света ще вземат участие в инициативи, насърчаващи предприемаческо мислене и поведение, генерирайки нови идеи и търсейки нови пътища за развитие. Миналата година в рамките на Световната седмица по предприемачество у нас бяха организирани 130 инициативи в близо 70 града.
Иновационният лагер е нов образователен подход, разработен от Джуниър Ачийвмънт, който мотивира млади хора на възраст 15-19 г. да бъдат изобретателни и да поемат рискове в интерактивна среда и така развива тяхната предприемаческа нагласа. По време на лагера учениците се събират, за да разискват конкретно бизнес предизвикателство и да генерират идеи, които биха разрешили поставения казус в рамките на 6 до 24 часа, разполагайки единствено с достъп до компютри, Интернет и съветите на бизнес консултанти доброволци. Членовете на отборите не се познават и трябва бързо да се адаптират едни към други и да разпределят адекватно задачите помежду си, за да могат да работят заедно ефективно.
Основен елемент от философията е предоставянето на познания за реалния свят на бизнеса и икономиката чрез влизането на представители на компаниите и институциите като доброволни бизнес консултанти в класната стая.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!