1 неразумен и 3 разумни начина, по които да изберете правилния организатор на събития
Когато търсим организатор на събития и искаме всичко да е под конец от първия път, трябва да имаме протокол, по който да действаме. Кандидатите трябва да отговорят на 3 конкретни критерия. Само така ще срещнем хора, с които ние приятно да работим и в същото време отмятаме реални задачи. И тъй като шестото чувство на всеки един от нас реагира на различни стимули, нека минем първо през критерии, на които трябва да отговоря един организатор на събития.
Препоръчваме ви да се насочвате към агенции, които имат зад гърба си доста проекти. Колкото и усмихнати и свежи да са новоизлюпените компании, те все още нямат обиграността, за да поемат по-сериозно събитие. Тоест първото нещо, което проверявате е колко събития е организирала тази фирма до момента. Добър знак е и ако този организатор на събития е лицензиран за такъв род услуги. Много хора приемат това за формалност, но самият факт,
че фирмата приема лиценза за нещо важно, е добър признак. Посетете сайта на организацията и вижте с какво могат да се похвалят. Това е най-лесният начин и отсява много агенции.
Вторият фактор, който може да затвърди доброто впечатление за един организатор на събития е богатото портфолио. Колкото по-голям спектър от събития може да организира фирмата, толкова по-спокойна се чувства тя с организацията им въобще. Колкото е по-богато портфолиото, толкова по-лесно фирмата може да се справи със събитие, което никога не е организирала. Когато един майстор владее обработването на даден материал, той може да създава най-различни форми. И както всяко едно събитие е уникално само по себе си, защото съчетава определена аудитория на определено място в точно определено време, то също така всеки ивент се подчинява на златни правила, без които той няма да е перфектен. Като кетъринга на коктейл или озвучаването по време на концерт.
Добрият организатор на събития се познава и по своите клиенти. И това е най-лесният начин да се ориентирате с многото фирми, които предлагат ивент мениджмънт. Вижте клиентите им. Вижте кой ги е ползвал отново. Няма по-лесен начин да инвестирате на сигурно с агенция за събития.
След като сте пресели предложенията за организатор на събития по изброените критерии, можете да активирате и личната си интуиция. Но в никакъв случай не ползвайте само нея. Сърцето може да е правилен съветник, чак когато сме ограничили предложенията с опит и разум.
*реклама
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
За да продължите, трябва да се регистрирате в сайта