11 000 души поискаха да намалят данъка си с 5%

16.03.2017 / 10:15 0

Снимка Булфото

11 000 физически лица поискаха да намалят данъка си с 5%, информират от НАП и припомнят, че остават две седмици за ползване на отстъпката за декларация по интернет, съобщи Нова тв. 

Припомняме, че отстъпката за физическите лица се ползва, ако те подадат декларациите си по електронен път до 31 март 2017 г. Данъкът за довнасяне по годишната данъчна декларация обаче не трябва да надвишава 1000 лв. Крайният срок за подаване на този вид декларации и внасянето на дължимата сума е 2 май 2017 г. 

Засега общо подадените декларации в цялата страна са 90 000.

От НАП напомнят, че формулярите могат да се подадат по електронен път без електронен подпис. За целта е необходим ПИК, който се издава безплатно в офис на НАП.

На 31 март изтича и срокът за подаване на фирмените декларации. Ако бъдат подадени по електронен път, може да се ползва 1% отстъпка от дължимия годишен корпоративен данък (но не повече от 1000 лв.). Тази отстъпка се ползва, само ако и данъкът е внесен до крайния срок за подаване на декларацията - 31 март 2017 г.

Добави Petel.bg в Google

Редактор "Екип на Петел",

"За нас"


За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на [email protected]. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2026 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама