15 хиляди лева глоба за измамни реклами с известни лица и ДАНС да надзирава Фейсбук, предвижда новия закон на ППДБ

14.02.2024 / 11:01 0

Кадър 

ПП и ДБ предлагат Facebook да мине под надзора на ДАНС.

Това става ясно от Закон за изменение и допълнение на Закона за електронните съобщения, който е внесен за обсъждане.

"Стратегическа за страната дейност е и оперирането на много голяма онлайн платформа, която се използва от повече от 2 милиона български граждани.", пише в законопроектът.

Такава платформа в България е единствено Фейсбук.

Законопроектът предвижда санкции за рекламите с лица на известни личности и специалисти, които не са дали съгласието си, за да бъдат използвани за такава цел.

Законопроектът е свързан с приетия в края на 2022 г. европейски Акт за цифровите услуги. Имащ силата на регламент, той въведе редица мерки срещу разпространяването на незаконно съдържание и онлайн дезинформация. Предложените промени в ЗЕС целят да приведат българското законодателството в съответствие с регламента.

В законопроекта не фигурират имена на платформи, но с повече от 1 млн. потребители са Facebook, Instagram и LinkedIn, които имат съответно 4.17 милиона, 1.9 милиона и 1.2 милиона потребители в България, по данни на NapoleonCat.

Идеята за намесването на ДАНС идва „в отговор на пропуск в европейското законодателство“, се посочва в мотивите на законопроекта. Вносителите изтъкват, че европейският регламент за цифровите услуги ограничава наказващите органи да действат само срещу тези платформи, намиращи се в държавите членки – т.е. с установено местно юридическо лице. По тази причина „на операторите на много големите онлайн платформи не могат да бъдат наложени административни санкции в България“.

В същото време обаче „много големите онлайн платформи имат системно въздействие върху общественото мнение, което особено в контекста на предизборна кампания, има потенциално негативен ефект върху националната сигурност“, се изтъква в мотивите на законопроекта.

Дава се пример с алгоритмите за препоръчване на съдържание, за които те би следвало да носят отговорност. Въпреки това, европейското право не въвежда отговорност за препоръчано съдържание, което позволява както на злонамерени участници да злоупотребяват със слабости на тези алгоритми да достигат до по-широка аудитория, така и на сензационно, но некоректно съдържание, да се разпространява по-бързо на местна почва и на местни теми, пише economic.bg.

Вносителите изтъкват, че за да се избегне рискът за свободата на словото, който хипотетично може да произтече:

ДАНС не получава (и няма как да получи) правомощия за сваляне на конкретно съдържание в онлайн платформи, нито да преустанови достъпа до тях.“

Идеята е не да се атакува съдържанието, а да се противодейства на организираните дезинформационни кампании и действията на т.нар. „ферми за тролове“.

Какво още предвиждат промените?

Със законопроекта се въвеждат изрични компетенции на Комисията за регулиране на съобщенията и на министъра на електронното управление, които ще бъдат ангажирани с определянето и привеждането в действие на политиката за ограничаване на системните рискове, свързани с незаконното съдържание и онлайн дезинформацията.

Като цяло законопроектът предлага решения на четири групи проблеми:

координираното неавтентично поведение в социалните мрежи чрез групи от неавтентични потребителски профили (т.нар. “тролски ферми”) 

монетизиране на фалшиви новини от анонимни сайтове чрез показване на търговски съобщения (реклами)

разпространението на заблуждаващи реклами на нелекарствени продукти (хранителни добавки) чрез нерегламентирано използване на имената и лицата на известни личности, в т.ч. медицински лица, чрез рекламни мрежи

някои пропуснати ползи от местните доставчици на медийни услуги поради некоректни практики на глобалните платформи

Ето и целият текст:

ПРОЕКТ! Закон за изменение и допълнение на Закона за електронните съобщения

§ 1. Заглавието на раздел III от Глава трета се изменя така:

“Правомощия на министъра на транспорта и съобщенията и министъра на електронното управление” § 2. В чл. 17, ал. 1 се създават т. 4 и 5: “

4. определя държавната политика по ограничаване на системните рискове от незаконното съдържание и онлайн дезинформацията, в т.ч. разпространявана чрез доставчици на посреднически услуги по смисъла на Регламент (ЕС) 2022/2065.

5. публикува ежегодно доклад за системните рискове от онлайн дезинформацията и мерките за нейното ограничаване.

§ 3. В чл. 20, ал. 1 се създава т. 15: “15. анализ на рисковете и възможностите за противодействие на незаконното съдържание и онлайн дезинформацията”

§ 4. В чл. 21 се създава ал. 6 със следния текст: “(6) Комисията осъществява надзор върху дейността на доставчиците на посреднически услуги във връзка с изискванията по чл. 177а от Изборния кодекс” § 5. В чл. 30, ал. 1 се създава т. 30: “30. Разглежда и публикува документи, свързани с независимите одити по чл. 37 от Регламент (ЕС) 2022/2065 и изпраща на Европейската Комисия становища относно тези документи. § 6. В чл. 40, ал. 3 се добавя т. 11: “11. анализ на системните рискове, свързани с незаконното съдържание и онлайн дезинформацията”

§ 7. Създава се чл. 318а със следния текст: “Чл. 318а.

(1) В случаи, определени със закон, държавни органи могат да налагат ограничаване на достъпа до дадена интернет страница или интернет адрес по реда на ал. 2- 5.

(2) Актовете за налагане на ограниченията по ал. 1 се публикуват на интернет страницата на наказващия орган в деня на издаването им. Лицата, за които тези актове се отнасят, се смятат уведомени в деня на публикуването. 2

(3) Ако в тридневен срок от публикуването по ал. 2 лицето не преустанови нарушението, наказващият орган подава искане до председателя на Софийския районен съд да постанови всички предприятия, предоставящи обществени електронни съобщителни мрежи и/или услуги, да спрат достъпа до тези интернет страници или интернет адреси.

(4) Председателят на Софийския районен съд или оправомощен от него заместникпредседател се произнася по искането в срок до 72 часа от постъпването му. Издаденото от съда разпореждане се публикува в деня на получаването му на интернет страницата на наказващия орган, а списъкът с интернет адресите се публикува на интернет страницата на комисията в машинночетим формат.

(5) Предприятията, предоставящи обществени електронни съобщителни мрежи и/или услуги, са длъжни да спрат достъпа до съответните интернет страници и интернет адреси в срок до 24 часа от публикуване на данните на сайта на комисията.

(6) Наказващият орган изпраща интернет страниците и интернет адресите по ал. 4 в сигнал до доставчици на услуги за обикновен пренос със значително влияние, определени от Комисията за регулиране на съобщенията. Преходни и заключителни разпоредби § 8. В Закона за електронната търговия (Обн. ДВ. бр.51 от 23 Юни 2006г., изм. ДВ. бр.105 от 22 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.41 от 22 Май 2007г., изм. ДВ. бр.82 от 16 Октомври 2009г., изм. ДВ. бр.77 от 4 Октомври 2011г., изм. ДВ. бр.105 от 29 Декември 2011г., изм. ДВ. бр.57 от 28 Юли 2015г., доп. ДВ. бр.94 от 13 Ноември 2018г., изм. ДВ. бр.17 от 26 Февруари 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.96 от 10 Ноември 2020г., изм. ДВ. бр.15 от 22 Февруари 2022г., доп. ДВ. бр.53 от 8 Юли 2022г.) се правят следните допълнения:

1. Създава се чл. 7а: “Отговорност на доставчиците на онлайн рекламни услуги Чл. 7а. (2) Доставчик на онлайн рекламни услуги е доставчик на онлайн рекламни услуги по смисъла на чл. 2, т. 2, буква й) от Регламент (ЕС) 2022/1925 на Европейския парламент и на Съвета от 14 септември 2022 година за достъпни и справедливи пазари в цифровия сектор и за изменение на директиви (EС) 2019/1937 и (ЕС) 2020/1828

(2) Доставчиците на онлайн рекламни услуги носят отговорност за спазване на изискването по чл. 5, ал. 3, т. 2.

(3) Доставчиците на онлайн рекламни услуги събират и съхраняват идентифициращи данни за физическите и юридическите лица, за които разпространяват търговски съобщения, както и на физическите и юридическите лица, на които изплащат средства за показване на търговски съобщения и предоставят тези данни на Комисията за защита на потребителите при поискване. 3

(4) Комисията за защита на потребителите извършва периодичен преглед на доставчиците на онлайн рекламни услуги и изготвят и публикува годишен доклад за прилагането на този закон спрямо тях.” 2. Създава се чл. 18а: “Използване на браузър по подразбиране за медийни услуги Чл. 18а. (1) Много големите онлайн платформи и много големите онлайн търсачки не могат чрез свое приложения за мобилни устройства да налагат използването на браузър, различен от браузъра по подразбиране на потребителя, при отваряне на интернет страници на доставчици на медийни услуги, вписани в регистъра по чл. 7в от Закона за задължителното депозиране на печатни и други произведения и за обявяване на разпространителите и доставчиците на медийни услуги. (2)

При установяване на нарушение на изискването по ал. 1, Комисията за регулиране на съобщенията приема решение и съставя предписание на много голямата онлайн платформа или много голямата онлайн търсачка за спазване на настоящият член.”

3. Създава се чл. 26: “Чл. 26. (1) При установяване на десет или повече нарушения на този закон в рамките на една година от страна на доставчик на онлайн рекламна услуга или при липса на последващо действие по десет или повече сигнали по ал. 3 в рамките на една година, председателят на Комисията за защита на потребителите налага принудителна административна мярка - спиране на достъпа до онлайн рекламната услуга за срок до 30 дни.

(2) Прилагането на принудителната административна мярка се осъществява по реда на чл. 318а от Закона за електронните съобщения.

(3) Комисията за защита на потребителите подава сигнали към доставчиците на онлайн рекламни услуги за търговски съобщения, които не отговарят на изискванията на този закон.

§ 9. В Изборния кодекс (Обн., ДВ, бр. 19 от 5.03.2014 г., в сила от 5.03.2014 г., изм., бр. 35 от 22.04.2014 г., в сила от 22.04.2014 г., бр. 53 от 27.06.2014 г., бр. 98 от 28.11.2014 г., в сила от 28.11.2014 г., бр. 79 от 13.10.2015 г., в сила от 1.11.2015 г., изм. и доп., бр. 39 от 26.05.2016 г., в сила от 26.05.2016 г., бр. 57 от 22.07.2016 г., в сила от 22.07.2016 г., бр. 85 от 28.10.2016 г., в сила от 28.10.2016 г., доп., бр. 97 от 6.12.2016 г.; изм. с Решение № 3 от 23.02.2017 г. на Конституционния съд на РБ - бр. 20 от 7.03.2017 г.; изм., бр. 85 от 24.10.2017 г., бр. 94 от 13.11.2018 г., изм. и доп., бр. 102 от 11.12.2018 г., в сила от 1.01.2019 г., бр. 17 от 26.02.2019 г., бр. 21 от 12.03.2019 г., в сила от 12.03.2019 г., изм., бр. 29 от 8.04.2019 г., в сила от 8.04.2019 г., бр. 34 от 23.04.2019 г., изм. и доп., бр. 60 от 30.07.2019 г., в сила от 30.07.2019 г., изм., бр. 61 от 2.08.2019 г., в сила от 2.08.2019 г., изм. и доп., бр. 88 от 13.10.2020 г., изм., бр. 107 от 18.12.2020 г., изм. и доп., бр. 36 от 1.05.2021 4 г., в сила от 1.05.2021 г.; изм. с Решение № 5 от 27.04.2021 г. на Конституционния съд на РБ - бр. 37 от 7.05.2021 г.; Решение № 9 от 2.07.2021 г. на Конституционния съд на РБ - бр. 58 от 13.07.2021 г.; изм., бр. 15 от 22.02.2022 г., в сила от 22.02.2022 г.) се правят следните допълнения:

1. В чл. 57, ал. 1 се създават т. 50-51: “50. Подава сигнали за нарушения на този кодекс към много големите онлайн платформи по смисъла на Регламент (ЕС) 2022/2065 на Европейския парламент и на Съвета относно единния пазар на цифрови услуги и за изменение на Директива 2000/31/ЕО наричан понататък Регламент (ЕС) 2022/2065 51. Изисква и използва данните по чл. 7а, ал. 3 от Закона за електронната търговия при установяване на административни нарушения от страна на доставчици на медийни услуги”

2. Създава се чл. 177а: “Идентифициране на координирани групи от неавтентични потребителски профили в много големи онлайн платформи Чл. 177а.

(1) За прилагане на ограниченията по чл. 177, много големите онлайн платформи, използващи системи за препоръчване на съдържание, са длъжни да прилагат мерки за идентифициране на висок риск от наличие на координирани групи от неавтентични потребителски профили включващи най-малко следното:

1. идентифициране на връзка между интернет адресите на потребителите и изходящите интернет адреси на услуги за анонимизиране на трафика;

2. идентифициране дали основната снимка на потребителя е използвана и от друг потребител на платформата или е част от пакет от стокови снимки;

3. идентифициране на свързване с необичайно голям брой други потребители за кратко време след първоначална регистрация, включително с голям брой други новорегистрирани потребители;

4. идентифициране на създаване или присъединяване към голям брой групи от потребители за кратко време след регистрация;

5. идентифициране на несъответствия във въведени имена на потребителите на различни места в профила на съответния потребител в рамките на онлайн платформата;

6. идентифициране на използване на средства за автоматизация на публикуването на съдържание;

7. идентифициране на използване на визуално сходни букви на тези в избраната писмена система от други писмени системи във въведените лични данни;

8. идентифициране на групи от потребители, които координирано подават сигнали срещу съдържание в платформата;

9. идентифициране на групи от потребители, които координирано взаимодействат с едно и също съдържание, което не им е било представено или препоръчано от платформата; 5

10. идентифициране на групи от потребители, които координирано публикуват едно и също съдържание, намиращо се на интернет страници, които са създадени в кратък период преди публикуването или чиито интернет адреси са твърде сходни с интернет адресите на популярни интернет страници.

(2) Мерките по ал. 1 се прилагат от деня на обнародването в "Държавен вестник" на указа на президента, съответно на решението на Народното събрание за насрочване на съответния вид избор до края на изборния ден, вкл. на втори тур, ако има такъв.

(3) При установен висок риск по ал. 1 за наличие на координирана група от неавтентични потребителски профили, много големите онлайн платформи автоматизирано изследват съдържанието на идентифицираните групи потребители за сходство, без това да въвежда задължение за общо наблюдение на съдържанието или за търсене на конкретно съдържание, указващо незаконна дейност и без да засяга разпространението на предизборни материали на политическите партии, които са в съответствие с този закон.

(4) Последващите действия спрямо идентифицираните координирани групи от неавтентични потребителски профили, както и към съдържанието, споделено от тях, се определят от онлайн платформите съгласно техните публикувани правила, при спазване на изискванията на чл. 21 от Регламент (ЕС) 2022/2065.

(5) Много големите онлайн платформи изпращат обобщена информация за прилагането на мерки и за идентифицираните групи по ал. 1 и действията, предприети срещу тях на Комисията за регулиране на съобщенията и на Централната избирателна комисия във вид, определен от Комисията за регулиране на съобщенията съгласувано с министъра на електронното управление.

(6) Централната избирателна комисия, съвместно с Държавна агенция “Национална сигурност” и Комисията за регулиране на съобщения могат да изискват подробна информация, в т.ч. документация и изходен програмен код от много големите онлайн платформи по ал. 1 с оглед установяване на спазването на изискванията на този закон. (7) Действията, които много големите онлайн платформи предприемат за изпълнение на този член не могат да включват профилиране по смисъла на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския Парламент и на съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО” 3. В § 1 от Допълнителните разпоредби се създава т. 20: “20.

“Неавтентичен потребителски профил” е профил на потребител, който отговаря на едно от следните условия:

а) не отговаря на реално съществуващо физическо или юридическо лице, като за неавтентичен профил не се смятат пародийни профили или профили с артистични псевдоними.

6 б) публикува съдържание в резултат на разпореждане на трето лице срещу заплащане или като част от трудово правооношение, с изключение на случаите на предоставяне на услуги за професионално управление на онлайн присъствие. в) регистриран е и/или се управлява чрез автоматизирани средства § 10.

В Закона за Държавна агенция “Национална сигурност” (Обн. ДВ. бр.109 от 2007г., изм. ДВ. бр.69 от 2008г., изм. ДВ. бр.94 от 2008г., изм. ДВ. бр.22 от 2009г., изм. ДВ. бр.35 от 2009г., изм. ДВ. бр.42 от 2009г., изм. ДВ. бр.82 от 2009г., изм. ДВ. бр.93 от 2009г., изм. ДВ. бр.16 от 2010г., изм. ДВ. бр.80 от 2010г., изм. ДВ. бр.97 от 2010г., изм. ДВ. бр.9 от 2011г., изм. ДВ. бр.100 от 2011г., доп. ДВ. бр.38 от 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.15 от 2013г., изм. ДВ. бр.30 от 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.52 от 2013г., изм. ДВ. бр.65 от 2013г., изм. ДВ. бр.71 от 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.53 от 2014г., изм. и доп. ДВ. бр.14 от 2015г., изм. и доп. ДВ. бр.24 от 2015г., изм. и доп. ДВ. бр.61 от 2015г., изм. и доп. ДВ. бр.15 от 2016г., изм. ДВ. бр.101 от 2016г., изм. и доп. ДВ. бр.103 от 2016г., доп. ДВ. бр.105 от 2016г., изм. и доп. ДВ. бр.103 от 2017г., изм. ДВ. бр.7 от 2018г., изм. ДВ. бр.27 от 2018г., доп. ДВ. бр.55 от 2018г., изм. и доп. ДВ. бр.56 от 2018г., изм. ДВ. бр.88 от 2018г., доп. ДВ. бр.7 от 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.17 от 2019г., доп. ДВ. бр.94 от 2019г., изм. ДВ. бр.99 от 2019г., доп. ДВ. бр.51 от 2020г., изм. ДВ. бр.67 от 2023г., изм. ДВ. бр.84 от 2023г.) 1. В чл. 40а се създава ал. 5: “(5) Стратегическа за страната дейност е и оперирането на много голяма онлайн платформа, която се използва от повече от 2 милиона български граждани. 2. В чл. 133 се създава ал. 4-5:

(4) Оператор на много голяма онлайн платформа, използваща системи за препоръчване на съдържание и попадаща в обхвата на чл. 40а, ал. 5, който не изпълнява изискванията на чл. 177а от Изборния кодекс и с това застраши изборния процес, се наказва с имуществена санкция в размер от 50 000 до 5 000 000 лв. Имуществената санкция се налага на лицето в качеството му на оператор на стратегическа за страната дейност без значение от държавата на установяване на оператора на много голямата онлайн платформа. (5) При установяване на нарушения по ал.

3, Държавна агенция “Национална сигурност” изисква изисква становище от Централната избирателна комисия и Комисията за регулиране на съобщенията, като получените становища са обвързващи за нея. Становищата се прилагат към акта за установяване на административно нарушение.

§ 11. В Закона за храните (Обн. ДВ. бр.52 от 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.65 от 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.13 от 2021г., изм. ДВ. бр.102 от 2022г., доп. ДВ. бр.80 от 2023г., изм. ДВ. бр.100 от 2023г., изм. ДВ. бр.102 от 2023г.) се създава чл. 134а със следния текст: Чл. 134а.

(1) Наказва се с глоба от 1000 до 2000 лв. или се налага имуществена санкция от 2000 до 4000 лв. на лица, които извършват пряка или косвена реклама на хранителни 7 добавки в печатните и/или в електронните медии, както и в интернет, като използва без съгласие името на медицински специалист или на друго лице.

(2) При повторно нарушение глобата или имуществената санкция е от 4000 до 15 000 лв.

(3) Българска агенция по безопасност на храните подава сигнали за нарушения по ал. 1 към доставчици на онлайн рекламни услуги по реда на чл. 9 от Регламент (ЕС) 2022/1925. Глобите или имуществените санкции по ал. 1 и ал. 2 се налагат и на доставчик на онлайн рекламни услуги, установен в България, който системно не предприема последващи действия по подадените сигнали.

(4) При липса на последващо действие по десет или повече сигнали по ал. 3 в рамките на една година, председателят на Българската агенция за безопасност на храните налага принудителна административна мярка - спиране на достъпа до онлайн рекламната услуга за срок до 30 дни.

(5) Прилагането на принудителната административна мярка се осъществява по реда на чл. 318а от Закона за електронните съобщения.

§ 12. В Закона за задължителното депозиране на печатни и други произведения и за обявяване на разпространителите и доставчиците на медийни услуги (Обн. ДВ. бр.108 от 2000г., изм. ДВ. бр.28 от 2005г., изм. ДВ. бр.88 от 2005г., изм. ДВ. бр.94 от 2005г., изм. ДВ. бр.57 от 2007г., изм. ДВ. бр.42 от 2009г., изм. ДВ. бр.82 от 2009г., изм. ДВ. бр.87 от 2010г., изм. ДВ. бр.101 от 2010г., изм. и доп. ДВ. бр.94 от 2018г., изм. ДВ. бр.17 от 2019г., изм. ДВ. бр.31 от 2022г., изм. ДВ. бр.56 от 2023г., изм. ДВ. бр.66 от 2023г., изм. ДВ. бр.84 от 2023г.) се правят следните изменения допълнения:

1. В чл. 7а се създава ал. 9: (9) Когато доставчикът на медийна услуга разпространява съдържание чрез една или повече интернет страници, интернет адресите им се посочват в декларацията по ал. 3. 2. В чл. 7в се правят следните изменения и допълнения:

а) в ал. 1 и ал. 2 думите “ал. 3, 4 и 7” се заменят с думите “ал. 3, 4, 7 и 9”

б) създава се ал. 3 със следния текст: “(3) Данните от регистъра по ал. 1 се публикуват и в отворен, машинночетим формат”

3. Създава се чл. 7г със следния текст: “Право на информация от много големи онлайн платформи Чл. 7г. Доставчици на медийни услуги, разпространяващи съдържание чрез интернет страници, вписани в регистъра по чл. 7в, ал. 1, имат право на информация от много големите онлайн платформи за ограничаване на видимостта на техни публикации в рамките на много голямата онлайн платформа.

§ 13. Чл. 17, ал. 6 от Закона за хазарта (Обн. ДВ. бр.26 от 2012г., доп. ДВ. бр.54 от 2012г., доп. ДВ. бр.82 от 2012г., доп. ДВ. бр.94 от 2012г., изм. ДВ. бр.68 от 2013г., изм. и доп. ДВ. 8 бр.1 от 2014г., изм. и доп. ДВ. бр.105 от 2014г., доп. ДВ. бр.61 от 2015г., изм. ДВ. бр.79 от 2015г., изм. ДВ. бр.74 от 2016г., изм. и доп. ДВ. бр.98 от 2016г., доп. ДВ. бр.103 от 2017г., доп. ДВ. бр.42 от 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.14 от 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.69 от 2020г., изм. ДВ. бр.104 от 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.11 от 2021г., изм. и доп. ДВ. бр.14 от 2021г., изм. и доп. ДВ. бр.61 от 2022г., изм. ДВ. бр.84 от 2023г., доп. ДВ. бр.106 от 2023г., изм. ДВ. бр.108 от 2023г.) се изменя така:

(6) Прилагането на мярката за спиране на достъпа до интернет страници на доставчици на хазартни услуги, установена с акт по ал. 1, т. 9 се осъществява по реда на чл. 318а от Закона за електронните съобщения.

§ 14. Този закон влиза в сила на 01.05.2024 г., с изключение на т. 2 от § 7 и § 11, които влизат в сила на 01.01.2025 г.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама