460 лева става най-ниската заплата от 1 януари догодина
Снимка Булфото
От 1 януари 2017 година минималният размер на основната заплата за най-ниската длъжност, предвидена в Закона за държавния служител, ще е 460 лева. Това стана с гласуването на второ четене на Законопроекта за държавния бюджет за 2017 г.
Депутатите утвърдиха общата годишна квота за предоставяне на ваучери за храна по Закона за корпоративното подоходно облагане в размер на 280 млн. лева. В бюджета за следващата година се предвижда и общият размер на сумата, подлежаща на възстановяване на земеделските стопани от акциза на газьола, използван от тях при първично селскостопанско производство, да не може да надвишава 84 млн. лева, пише "24 часа".
Парламентът удължи работното си време до приемането н проекта за нов бюджет. В момента е обявена почивка, а след нея ще се гласуват месечните помощи за деца с увреждания.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!

