50% от завелите претенции клиенти на „Астрал Холидейз“ вече са обезщетени

15.10.2019 / 16:15 0

Само два дни след обявената несъстоятелност на Астрал Холидейз Интернешънъл УНИКА започна и изплащането на първите заведени претенции от потърпевши, съобщиха от застрахователната компания, пише Inews. Всички клиенти на туроператора, които посрещнаха лошата новина в чужбина, се завърнаха благополучно без да изпитат каквито и да било неудобства поради неблагоприятно стеклите се обстоятелстваq.


Благодарение на съвместните усили и добра координация между УНИКА и Астрал Холидейз, половината от клиентите, завели иск за възстановяване на платените от тях средства и покрити от застраховката "Отговорност на туроператора" между ЗК УНИКА България и Астрал Холидейз Интернешънъл, са напълно обезщетени и спокойно могат да осъществят, планираните си пътувания.

На този етап в УНИКА има постъпили близо 300 претенции, а стойността на изплатените обезщетения възлиза на около 200 хиляди лева. Все още нямаме данни, които да сочат, че клиентските претенции ще надвишат лимита на застраховката от 700 хиляди лева.

"Използваме случая да направим уточнението, че застраховката "Отговорност на туроператора" не покрива разходи на партньори и подизпълнители на Астрал Холидейз Интернешънъл, тъй като по силата на този договор, те не са обект на обезщетяване”, обясниха също от УНИКА.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама