60% от обажданията на телефон 112 са шеги и обиди

30.08.2015 / 14:22 4

кадър: Нова тв

 

Шеги, обиди и справки - за това най-често се обаждат гражданите на спешния телефон 112. Оказа се, че голям процент от позвъняванията, въобще не са от компетенцията на служителите. В районен център Монтана, който обслужва пет области, повече от половината сигнали не са спешни, предаде Нова тв.

От началото на годината районен център Монтана е приел над 430 хиляди позвънявания. На 60 процента от тях се оказва, че гражданите се обаждат не по предназначение.

Хората се звънят и за битови проблеми. Питат операторите защо нямат ток или вода. Често не се преценява каква е спешността на заболяването и отново се търси 112.

От националната система припомнят да се търсят само, когато нещо застрашава живата, здравето и имуществото на хората.


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
1
khm (преди 9 години)
Рейтинг: 43161 | Одобрение: 16296
Ами в нормалните държави се предвиждат мерки за такива. Като му друснат една яка глоба и другия път ще се замисли на кой телефон да си прави майтап. Защото заради такива кретени се бави спешната помощ за наистина нуждаещи се.
1
0
gerb (преди 9 години)
Рейтинг: 1586 | Одобрение: 306
шибни му белезниците за 24ри часа, както и обществен полезен труд от сорта, копаене на градини чистене на улици.
ГЕЙБЕРО-ЕНИЧЕРСКА МАФИЯ.
2
0
Losh (преди 9 години)
Рейтинг: 41320 | Одобрение: 11485
То затова България няма да заприлича на Германия . . .
1
0
М.Г. ПРОПЪРТИС (преди 9 години)
Рейтинг: 291 | Одобрение: 91
Български манталитет...
Недвижими имоти във Варна: М.Г. Пропъртис - Недвижими имоти

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама