7 съвета за успешна реклама в Гугъл

22.11.2023 / 19:22 0

PPC рекламата може да бъде ефективен начин да спечелите клиенти и да подпомогнете растежа на бизнеса си. За да се случи това е важно да следвате добрите практики за оптимизиране на кампании и да знаете как работи рекламния алгоритъм. 

Днес ще ви представим седем съвета за успешна Гугъл реклама, които ще изстрелят кампаниите ви на челни позиции. 

 

Поставете си ясни цели

Това е първата стъпка за всяка кампания, без значение къде и как я създавате. За успешни резултати трябва да знаете точно какво искате да постигнете. След като имате ясно дефинирана цел, можете да изготвите план за действие. 

Доброто планиране означава, че можете да подготвите детайлно таргетирани кампании с внимателно изготвени криейтив и копи, които да хванат за ръка потребителите и да ги водят право към целта. Не забравяйте за целевата страница и призивите за действие. Синхронизирайте всичко и ще уцелите в десятката. 

 

Напаснете целевата си страница и рекламното копи с търсенията на потребителите

Рекламния ви текст, както и целевата страница трябва да съответстват на това, което потребителите търсят. Това, разбира се, значи да съдържат съответните ключови думи, които присъстват в търсенето, но нещата не се изчерпват само с това. 

Копито за вашата Гугъл реклама и целевата ви страница са методи за комуникация с потребителя - когато ги създавате, си представете, че наистина водите разговор с някого, който има определени проблеми, нужди и търси решения. Кажете му, каквото иска да чуе и резултатите са ви в кърпа вързани - можете да очаквате по-висок процент на кликвания, по-нисък bounce rate, повече реализации и по-висок Quality Score за рекламата ви.

 

Обърнете внимание на разширенията

Избраните линкове и други разширения като данни за контакт са важни елементи от вашата Гугъл реклама, защото изваждат на преден план определена информация или страници, които искате потребителите ви задължително да видят. 

Преглеждайте и ги обновявайте често, за да бъдат актуални и релевантни. Например, ако имате някаква промоция, може да сложите линк към целевата страница за нея в разширенията. Ако наближава коледното пазаруване, сложете линк към празничните си предложения. Вашата цел е потенциалните клиенти да стигнат до продуктите ви по най-лесния и бърз начин, за да увеличите шансовете да завършат поръчката си.

 

Таргетирайте настоящите си клиенти

Създайте ретаргетинг кампании, ориентирани към потребители, които вече са пазарували от вас. Придобиването на нови клиенти е важно, но често се оказва по-скъпо от удоволствие от това да запазим настоящите. 

С ретаргетинг реклама в Гугъл можете да им благодарите, че са пазарували от вас и да им предложите, например, специална отстъпка. Това е персонализиран и ефективен начин за създаване на клиентска лоялност, което в дългосрочен план е добре за възвръщаемостта на инвестицията ви. 

 

Добавете отрицателни ключови думи

Отрицателните ключови думи са страхотен начин за още по-детайлно таргетиране на реклами, като изберете при какви търсения те да не се показват. Така ще “филтрирате” от кампаниите си потребители, които търсят подобни на вашите продукти, но не съвсем. Вместо да разочаровате някой и да изхабите пари за незаинтересован клик, по-добре да се уверите, че рекламата ви в Гугъл ще се показва само на който трябва.

 

Махнете ключовите думи с лошо представяне

Проверявайте редовно репортите за Гугъл рекламите ви и обърнете специално внимание на ключовите думи. Ако забележите такива, които имат много на брой импресии, но нисък процент на кликове и нисък quality score, значи може би им е време да си ходят. За целта или ги добавете в списъка си с отрицателни ключови думи, или изцяло ги премахнете от кампанията си. 

 

Фокусирайте се върху правилните метрики

За да знаете дали кампаниите ви са успешни, е важно да следите правилните метрики. Някои от най-важните, на които да обърнете внимание, са:

  • процент на кликове (CTR);

  • процент на реализации (Conversion rate);

  • цена на реализация (CPC);

  • цена за придобиване на нов клиент (CPA);

  • възвръщаемост на рекламната инвестиция (ROAS);

  • Quality score.


С познаване на тънкостите на рекламата в Гугъл, солидна доза креативност и добро планиране можете да извлечете максимума от PPC кампаниите си и да се радвате на резултат. При затруднения винаги можете да се обърнете към професионалисти в дигитална агенция, които ще свършат трудната работа вместо вас.

 

 

*публикация



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 



Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама