А1: Ще компенсираме всички клиенти, които ни потърсиха вчера във връзка със смущения в мрежата
"На 21 октомври 2019 г.се наблюдаваха краткотрайни затруднения при предоставянето на мобилни услуги от наша страна и е възможно част от клиентите да са изпитали смущения при използването им."
Това обясняват от мобилния оператор А1 по повод информация на читатели в материал на "Флагман", цитиран от "Петел".
Материалът е от 21.10.2019 г. със заглавие „Мобилната мрежа на А1 се срина в цяла България“.
"Въпреки това А1 поставя удовлетвореността на клиентите си на първо място. Поради тази причина А1 България ще компенсира всички клиенти, които са изпитали затруднение с мобилните ѝ услуги на 21.10.2019 г. и са потърсили информация от каналите за обслужване на клиенти на компанията. Тези клиенти ще получат еднократно по 500 МB мобилен интернет на максимална скорост.", съобщават в право на отговор от компанията.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!