Алианц Банк с иновативна система за обслужване на клиенти

06.08.2018 / 15:24 0

В края на юли 2018 г. Алианц Банк България приключи стратегическия проект по внедряване на основната ИТ банкова система Oracle Flex Cube 12.3. Целите на обновената банкова платформа са: оптимизация на процесите във финансовата институция, намаляване времето за обслужване, предоставяне на индивидуални банкови продукти и услуги според индивидуалните потребности на клиентите, както и допълнителна защита и сигурност при съхраняване и обработване на информация.

Така клиентите ще се възползват от съвременен модел на дигитално обслужване с фокус към бързината, качеството и индивидуалния подход при предоставянето на точните финансови решения. На практика модернизирането на основните системи е важна стъпка за улесняване на процесите, ефективност при вземането на решения, автоматизация на основни процедури и постигане на висока клиентска удовлетвореност.

За нас е от изключително значение да отговорим на нуждите на клиентите, които са все по-информирани, изискващи персонално отношение, ползващи дигитални услуги в своето всекидневие – споделя Христина Марценкова, Изпълнителен директор в Алианц Банк България. – Горди сме с въвеждането на новата система, която ще направи работата на екипа ни по-ефективна, а комуникацията с нашите клиенти – още по-успешна.“

 

*публикация

 

 

 


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 



Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама