Алианц Банк с иновативна система за обслужване на клиенти
В края на юли 2018 г. Алианц Банк България приключи стратегическия проект по внедряване на основната ИТ банкова система Oracle Flex Cube 12.3. Целите на обновената банкова платформа са: оптимизация на процесите във финансовата институция, намаляване времето за обслужване, предоставяне на индивидуални банкови продукти и услуги според индивидуалните потребности на клиентите, както и допълнителна защита и сигурност при съхраняване и обработване на информация.
Така клиентите ще се възползват от съвременен модел на дигитално обслужване с фокус към бързината, качеството и индивидуалния подход при предоставянето на точните финансови решения. На практика модернизирането на основните системи е важна стъпка за улесняване на процесите, ефективност при вземането на решения, автоматизация на основни процедури и постигане на висока клиентска удовлетвореност.
„За нас е от изключително значение да отговорим на нуждите на клиентите, които са все по-информирани, изискващи персонално отношение, ползващи дигитални услуги в своето всекидневие – споделя Христина Марценкова, Изпълнителен директор в Алианц Банк България. – Горди сме с въвеждането на новата система, която ще направи работата на екипа ни по-ефективна, а комуникацията с нашите клиенти – още по-успешна.“
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
За да продължите, трябва да се регистрирате в сайта