Американски военен самолет с 8 души на борда се разби в океана

29.11.2023 / 09:47 8

снимка pexels

Американски военен самолет с 8 души на борда се разби в океана близо до японския остров Якушима. Той е от вида конвертоплан "Оспри", предадоха световните агенции, като се позоваха на японски медии и на японската брегова охрана.

Засега не се съобщава нищо относно съдбата на екипажа.

Катастрофата е станала около 14,47 ч. местно време. Местни жители съобщават, че от левия двигател на машината са излизали пламъци, преди тя да падне в океана.

Якушима е един от островите от архипелага Осуми в японската префектура Кагошима, предаде БТА. 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
0
уйчо (преди 9 месеца)
Рейтинг: 96255 | Одобрение: 1870
И руснаците имат:  Ведь у меня есть чёрный бумер быстрый и шальной Ведь у меня есть чёрный бумер бумер заводной Садись смелей девчёнка покатаемся с тобой   Чёрный бумер чёрный бумер Стоп-сигнальные огни Чёрный бумер чёрный бумер Если сможешь, догони Ухилен
2
0
Серж (преди 9 месеца)
Рейтинг: 190633 | Одобрение: 37563
Прочетох Крис! Разбрах те вече, но тук не използваме такава терминология и отначоло не разбрах за какво говориш. При нас "ротор" на хеликоптера се нарича планетарния редуктор - събирателен или единичен, който не е част от двигателя, а отделен агрегат. Както виждаш - има объркващи различия в терминологията...Усмивка Хай наздраве, че ми се стоплИ рИкията...:silly:Ухилен
3
0
kris (преди 9 месеца)
Рейтинг: 373051 | Одобрение: 62941
Серж, нима не прочете написаното от мене.....? Двигателят си е турбовитлов, но американците го наричат РОТОР......целия двигател е РОТОР, а самолетът, или хеликоптерът са ТИЛТРОТОРИ.....Накланящи се  РОТОРИ /двигатели/.....! Американците наричат 14те от атомните си подводници клас Охайо заредени с ядрени ракети Трайдънт 2 – бумери....Защо  ги наричат бумери.....? Идва от бумеранг.....Там е събрана 70% от ядрената мощ на Америка и се смята, че ще се използва, ако Америка бъде нападната.....А  защо двигателите дори на нормалните хеликоптери ги наричат РОТОРИ , предполагам от сходството с въртенето, но може и да греша.....Така е описано от авиационните  специалисти....! А онзи Уй сплескан да не ми пише повече, защото аз с лигави, празноглави фоби не разговарям......!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
2
0
Серж (преди 9 месеца)
Рейтинг: 190633 | Одобрение: 37563
Крис имаш превид ВИНТОВЕТЕ или ВИТЛАТА на двигателите ли? В нашата терминология те не се водят, като ротори! Имаше уклони да ги наричат ПРОПЕЛЕРИ,от някои пишман авиоинженери - прибористи, като Тагаренко, но не можаха да получат популярност...Ротор по нашата класификация е компресорно - турбинната група, която може да бъде едновалова (най-разпространената), а и двувалова, както е при двигателя Д30КУ. Там валът на компресора НН върти турбината НН, а през него минава валът на компресора ВН, който върти турбината ВН. Двата вала нямат механична, а само газодинамична връзка помежду си. Най-тънката част беше настройката на сколженето между двата вала, но това се правеше само при основен ремонт на двигателите в Съюза и руснаците не казваха посмъртно технологията за настройката...Ухилен:woot:Ухилен
1
3
Уйо (преди 9 месеца)
Рейтинг: 44313 | Одобрение: 7948
Каубой дето си падаш по ватенки, пиши на български а не да цитираш разните му там енциклопедии. Пиши витлов, а не роторен двигател. Шафт... пази боже! Вал не можеш ли да напишеш? Уж си русороб, а ползваш американски, а не руски термини. За български да не говорим, под нивото на редовия кравар е.
3
0
kris (преди 9 месеца)
Рейтинг: 373051 | Одобрение: 62941
 Серж, наричат тези хеликоптери и самолети  tiltroтоrs, по-рядко  proprotors, виж  MV-22 Osprey......Двата ротора, както наричат турбовитловия двигател са свързани със шафт през крилата за осигуряване на еднакъв наклон/тилт/.....Перките са по-малки от тези на хеликоптера, но по-големи от тези на самолет......На 90 градуса от крилото осигуряват вертикална тяга, после се накланят до хоризонтално положение и хеликоптерът , или самолетът поема по курса.....Разработка на Бел, но и руснаците го имат от 2015 – Мил Ми-30.....С този дизайн се осигурява  вдигането на по-голямо тегло и по-голяма скорост......!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
2
0
Серж (преди 9 месеца)
Рейтинг: 190633 | Одобрение: 37563
На кое казваш "ротор"? Защото авиационни двигатели без ротор няма! Те са турбовентилаторни. Без ротор са само ракетните - т.е. "чисто" реактивните.
3
0
kris (преди 9 месеца)
Рейтинг: 373051 | Одобрение: 62941
Войската не харесва MV-22 B Osprey на Bell-Boeing с тия роторни двигатели.....Има вече 15 катастрофи и 53 загинали с тях..... Bell V-280 Vapor пък беше избран пред  Sikorsky SB-1 Defiant, създателя на легендарните Н-60 Black Hawk.....V-280 също е с тилтроторни двигатели и също не го харесват в армията, но каквото кажат политиците, това е.....!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама