Анализ на вота: Политиците ни предпочитат корпоративен вот пред истинска кампания

30.10.2019 / 08:51 1

Редактор: Веселин Златков
e-mail: veselin_zlatkov_petel.bg@abv.bg

Политиците ни предпочитат да инвестират пари в сигурни гласове, а не в провеждането на една професионална кампания. Заедно с това не се вижда воля да бъдат изчистени избирателните списъци. Това е причина корпоративния и купения вот да са важен фактор и в тези местни избори, обясни в ефира на БНТ политическия психолог проф. Антоанета Христова.

В дискусия за вота между двата тура, нейният събеседник Татяна Буруджиева коментира, че тези, които все пак отидоха да гласуват, са отправили послание към политиците да търсят договорки помежду си. "Всеки балогаж е различен. В Пловдив избират между "статукво 1" и "статукво 2". В София пък десните трябва да преценят между това дали да са антикомунисти или да пощажат, че искат промяна", обясни политологът и бивш народен представител от БСП. 

От анализа и на двете наблюдателки стана ясно, че политическите различия между ляво и дясно в политиката ни все повече се заличават. 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама