Австралийските банки със спешно разследване след спирането на приложения за онлайн банкиране
Редактор: Виолета Николаева
e-mail: violeta_nikolaeva_petel.bg@abv.bg
Снимка Pexels
Няколко от най-големите австралийски банки съобщиха за проблеми със своите онлайн банкиращи приложения, предизвиквайки дискусии в медиите за това, което би могло да причини мащабното прекъсване на услугите.
Commonwealth Bank, Westpac и ANZ работят за възстановяване на услугите за онлайн банкиране, които според съобщенията са спрели да функционират в цялата страна.
„Наясно сме, че някои от вас изпитват затруднения при достъпа до нашите услуги и спешно разследваме. Извиняваме се и благодарим за вашето търпение, скоро ще предоставим актуализация“, пише Twitter в отговор на жалби на клиенти от Commonwealth Bank.
Клиентите на Westpac също съобщиха, че не могат да влязат в своя портал за онлайн банкиране. Титулярите на сметки в членската банка Equity също се оплакаха, че услугите вече не работят.
Virgin Australia също обяви, че уебсайтът и контактният център за гости претърпяват прекъсване на системата.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!