Австралийските банки със спешно разследване след спирането на приложения за онлайн банкиране

17.06.2021 / 13:50 1

Редактор: Виолета Николаева

e-mail: violeta_nikolaeva_petel.bg@abv.bg

Снимка Pexels

Няколко от най-големите австралийски банки съобщиха за проблеми със своите онлайн банкиращи приложения, предизвиквайки дискусии в медиите за това, което би могло да причини мащабното прекъсване на услугите.


Commonwealth Bank, Westpac и ANZ работят за възстановяване на услугите за онлайн банкиране, които според съобщенията са спрели да функционират в цялата страна.

„Наясно сме, че някои от вас изпитват затруднения при достъпа до нашите услуги и спешно разследваме. Извиняваме се и благодарим за вашето търпение, скоро ще предоставим актуализация“, пише Twitter в отговор на жалби на клиенти от Commonwealth Bank.

Клиентите на Westpac също съобщиха, че не могат да влязат в своя портал за онлайн банкиране. Титулярите на сметки в членската банка Equity също се оплакаха, че услугите вече не работят.

Virgin Australia също обяви, че уебсайтът и контактният център за гости претърпяват прекъсване на системата.


 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
0
Горан (преди 2 години)
Рейтинг: 12787 | Одобрение: -5058
македонците са виновни, правят хакерска атака за да им обърнат внимание
да ама не

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама