Daily Telegraph: Новата планета Х може да унищожи Земята

25.01.2016 / 13:08 5

Снимка: АФП

Планетата Х, която бе открита преди няколко дни от сътрудници на Калифорнийския институт, вероятно не е толкова далечна и не така безобидна, както първоначално бе представена. Скоро след сензационно откриване на новото небесно тяло започнаха да се появяват и песимистични версии.

Една от тях е, че тази гигантска планета може да се сблъска със Земята. Какви ще бъдат последствията лесно можем да се досетим отбелязва Daily Telegraph, цитиран от Блиц.

Естествено за тази хипотеза още няма никакви доказателства. Както и фактът, че още никое не е виждал Деветата планета. Но нека да не забравяме, че любители астрономи доста отдавна твърдяха, че тя съществува, а официалната наука отхвърляше версиите им. По същия начин не бива и сега категорично да бъдат опровергавани теориите за възможен сблъсък между планетата Х и Земята, напомня Daily Telegraph.

Уйо (преди 8 години)
Сигурно тя е разрушила планетата, която би трябвало да се намира между Марс и Юпитер. Може и тя да е издухала атмосферата на Червената планета. Тогава излиза, че близката да слънцето част от орбитата и минава там някъде.
Варненка (преди 8 години)