Държавата се захваща да оправи пътя към пристанище Варна-Запад

09.03.2022 / 09:54 11

снимка: Емил Стоянов/„Виждам те КАТ-Варна“ 

"Нужна ни е качествена инфраструктура и единна търговска политика, за да превърнем българските пристанища в привлекателни“, заяви министъра на транспорта и съобщената Николай Събев по време на втората дискусия за развитието на пристанище Варна и региона. „Ясно сме изразили позицията си, че ще защитим интереса на държавата, корабособствениците и товародателите", допълни той, се казва в съобщение на пресслужбата на министерството.

На срещата, проведена вчера, беше обявено, че Министерството е направило постъпления за прехвърлянето и стопанисването на пътя към пристанище Варна -Запад, тъй като е в изключително лошо състояние и община Девня е заявила, че няма възможно да го подържа. 

Министър Събев подкрепи идеята за уеднаквяване на информационните системи на пристанищните терминали и въвеждането на единен електронен стандарт на документооборота.

Предложено бе да се търси съдействие от търговските аташета за рекламна кампания на българските портове. Това ще генерира транзитни товари през пристанищата без много инвестиции.

Държавните и частните оператори да развият синхронизирана политика по отношение на размера на таксите, така че да се привлече повече морски трафик. Председателят на транспортната комисия Борислав Гуцанов, заяви че има пълно единомислие в действията на Министерството и Комисията по транспорт и съобщения към НС. 
До края на следващата седмица всички направени днес предложения ще бъдат отразени в заданието за изготвяне на Генерален план на пристанище Варна. 
 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
0
Иван (преди 2 години)
Рейтинг: 3159 | Одобрение: 829
Да грешката е моя,обърках пристанищата! Все пак дано Сокол,сопол и всякакъв рязан вариант да се разкара от Българското!
2
0
zaza (преди 2 години)
Рейтинг: 11747 | Одобрение: 2977
Първо  -  "големите инвеститори се ползват с преференциален статус" - да това е нормално и е в цял свят. Печалбата се плаща по адрес на регистрация - да - и най често в офшорки. Данък сгради, земя, такса смет и др такси са чисто общински, а складовите площи в Девня са почти колкото във Варна. Така че пари не им липсват - освен ако не крадат много:woot: Второ - не е на Доган- все още е държавно пристанището. 50 кораба на година  значи по малко от 1 на седмица, а това значи, че пристанището не може да си плати сметките и заплатите т.е. е на загуба. Така че стига глупости!  За пример- на Варна запад влизат по 50 - 60 кораба на месец- ето това е ПРИСТАНИЩЕ!
Изключете телевизорите! Пречат на мисленето!
9
3
Дедо (преди 2 години)
Рейтинг: 18386 | Одобрение: 6131
Иване, това е подходът към Варна-запад( държавно пристанище), а състоянието на пътя е такова поне от 15-20 години... Имота на Доган е ТЕЦ-Варна с прилежащия кей с 2-3 корабни места...А за гешефтите на Сокола и неговите помагачи няма да ми стигне една страница... 
2
0
Иван (преди 2 години)
Рейтинг: 3159 | Одобрение: 829
Това не беше ли на Доган!!! Дето за миналата година му били влезли 50 кораба , а на държавното пристанище 4 кораба и после, то не е продуктивно и приватизация!! Пътя ти го оправя общината и чиста работа!
3
7
kaka (преди 2 години)
Рейтинг: 71214 | Одобрение: 9099
Тази вредна ,,долина на смъртта " отдавна трябваше да я закрият.
1
7
West (преди 2 години)
Рейтинг: 4459 | Одобрение: -4556
zaza, ей така стават нещата: Първо, големите инвеститори се ползват с преференциален статус от централната власт и се освобождават от различни такси и заплащане на услуги. Второ, заводът може да е в Девня, а фирмената регистрация и седалището на компанията да са  в София и съответно налозите да се плащат там. 
5
0
zaza (преди 2 години)
Рейтинг: 11747 | Одобрение: 2977
"Община Девня е заявила, че няма възможно да го подържа" :woot: Как така общината с най големите работещи заводи в БГ и най натовареното пристанище няма пари за 1км отсечка??? Всичките на прокурор! Последните 5 години даже не е кърпен! Сещайте се от коя партия е кмета -  оставка!
Изключете телевизорите! Пречат на мисленето!
1
4
West (преди 2 години)
Рейтинг: 4459 | Одобрение: -4556
Бийн, ако не знаеш, плащаме не малки данъци и такси, както и глоби! Остана и от джобовете си да даваме допълнително пари за ремонт на пътищата! Пак някои неориентирани говорят глупости, а?
4
3
Радостин (преди 2 години)
Рейтинг: 126379 | Одобрение: 4394
Зърнарите са ТИМ, те пари НЕ ДАВАТ  само вземат.
Всеки да си получи заслуженото !
2
2
MrBean (преди 2 години)
Рейтинг: 132235 | Одобрение: -1740
Що бе зърнарите и мегапретоварените камиони що не отделят някой лев!?
8
3
Дедо (преди 2 години)
Рейтинг: 18386 | Одобрение: 6131
Похвално, само дано това не поредния лозунг на транспортния министър...

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама