ЕС реши: Без компенсации, ако полетът ви закъснее или се отмени заради коронавирус

20.10.2020 / 10:11 1

Снимка: Pexels

Няма да получим компенсация, ако полетът ни закъснее или е отменен заради каквато и да е причина, предизвикана от пандемията коронавирус. Това разкри в ефира на БНТ директорът на Европейски потребителски център-България Соня Спасова.

По думите й, причината е, че Европейската комисия обяви COVID за извънредна ситуация. 

Тя допълни, че заради пандемията някои от хотелите в Европа изобщо не са отворили, въпреки че за тях е имало опция за резервация. В тези случаи, важат условията на самата резервация, уточни Спасова.

Към нас хората могат да се обръщат, когато имат проблем с чужд търговец. Към КЗП могат да търсят правата си, когато проблемът е с български търговец, обясни експертът.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
3
0
kris (преди 3 години)
Рейтинг: 340558 | Одобрение: 54738
Идиотска ситуация.....Замислих се сериозно, как ще стигна до Щатите, ако българският превозвач ме прецака с полета до Холандия да речем и закъснея за основния полет.....?!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама