Един продукт в "Билла" не е това, за което се представя
Кадър Билла
Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) образува производство за проучване на евентуално извършени нарушения от страна на „Билла България“ ЕООД. Причината, поради която антимонополният орган се самосезира, е промоционално предлагане и реклама на продукт „Маслиново масло екстра върджин 20% – Basso Blend“ през юни 2024 г., предаде economic.bg
От събраните в хода на предварителното проучване информация и доказателства регулаторът е установил, че продуктът се предлага от веригата хипермаркети на територията на страната през юни 2024 г. и е рекламиран в интернет страницата на дружеството. Освен това има радио реклама в магазините на веригата; телевизионна реклама.
Каква е причината за производството?
Съставът на посочения продукт обаче не отговаря на начина, по който се рекламира, е мнението на КЗК.
Съставът на посочения продукт е 80% слънчогледово масло и 20% екстра върджин маслиново масло, но начинът, по който се рекламира, представя и означава продуктът – чрез акцентиране на маслиновото масло, е възможно да създаде заблуда у потребителите относно съдържанието му и неговите характеристики“, се казва в становището на регулатора.
С оглед на всичко това КЗК реши да образува производство за проучване на евентуално извършване на нарушение, свързано със заблуждаваща реклама.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!