Една българска марка побърка екзотична островна държава
Кадър Пекселс
Българска марка вафли е най-популярната сред този вид стока на остров Мавриций. За 10 години търговските отношения бележат значителен успех - от 0 лева през 2013-та до 50 млн. лв. през 2023 г. През това време островът се популяризира като привлекателна дестинация за инвестиции и туризъм.
"Мавриций преминават инвестициите на почти всички китайски, европейски и американски компании, които инвестират в Африка", каза Христо Илиев почетен консул на Мавриций в България по време на представяне на острова като дестинация за покупка на имот, предаде БТА
Въпросният стокообмен се реализира най-вече в хранително-вкусовата промишленост, както и български компании предлагат басейни и водни съоръжения. "Налице е и добър обмен в сферите на културата и образованието. Много младежи учат в български университети, като най-голям интерес има към медицината", коментира Илиев.
Мавриций се е превърнал хъб между всички континенти и поради тази причина привлича много бизнесмени. Островът се отличава с политическа и икономическа стабилност, както и с ниска данъчна юрисдикция - без данък върху печалбата, без данък богатство, данък върху наследството и свободни парични трансфери.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!