Една от водещите български счетоводни компании „Брейн Сторм Консулт” открива офис във Варна

12.05.2017 / 15:20 0

Вече 20 години „Брейн Сторм Консулт” е една от водещите водещите български компании в областта на счетоводните услуги, бизнес консултациите и разработването на софтуерни решения за бизнеса. За компанията работят повече от 70 специалисти и експерти, които гарантират високо ниво на експертни знания и опит. „Брейн Сторм Консулт” предоставя пълен пакет бизнес услуги на хилядите си клиенти-международни и български компании.

През месец aприл компанията откри свой офис и в морската столица Варна.

За пътят на успеха през изминалите 20 години и за новите цели на компанията разговаряме с гл. ас. д-р Камелия Терзийска – управляващ съдружник на Брейн Сторм Консулт.

 

- Г-жо Терзийска, какъв беше пътят на развитие на Брейн Сторм Консулт през изминалите 20 години?

- Началото бе през 1997 година. Тогава стартирахме като малка счетоводна къща. По това време България бе в тежка икономическа криза, страната ни премина през сериозна хиперинфлация. Като новатори в сферата на счетоводното обслужване, на нас не ни беше никак лесно. Преминахме през различни трудни периоди, белязани от процесите, развиващи се в нашата държава. Но днес, 20 години по-късно ние сме една от водещите български компании в областта на счетоводните услуги, бизнес консултациите и разработването на софтуерни решения за малкия, средния и големия бизнес. В нашата фирма в момента работят над 70 специалисти и експерти. Тяхното постоянно професионално развитие за нас е от първостепенно значение, тъй като именно това ни гарантира високото ниво на експертни знания. Това е основата на доверието, което ни гласуват нашите клиенти. Успехите, които тази година отбелязваме със своя 20 годишен юбилей, са плод на усилията на прекрасния ни екип.
 

- Брейн Сторм Консулт е сред водещите компании за счетоводно обслужване. Какви услуги включва портфолиото на фирмата?

- Брейн Сторм Консулт е една от най-успешните компании, предлагащи решения за счетоводното обслужване на фирмата, затова и в портфолиото ни са включени дейности, свързани с него, също така ТРЗ и личен състав, независим финансов одит, финансово-счетоводен софтуер „Мираж“. Като Бизнес решения за среден и голям бизнес предлагаме управленски и правни консултации, данъчни консултации и защита, одит и услуги по европейски проекти, обучения, международни стандарти за вътрешен и външен одит, данъци и социално осигуряване, фирмено, управленско и банково счетоводство. Както виждате, нашето портфолио е една доста богата гама от продукти и услуги.

- Брейн Сторм Консулт участва активно в социално-икономическия живот на България. Какви са инициативите и добрите практики, които развивате?

- Ние в Брейн сторм консулт сме една социална организация и работим по кампании в полза на обществото. По наша инициатива се учреди сдружение „Общество за лоялност”. Дейността му е насочена към популяризиране на добри бизнес практики у нас, както и към диалог между бизнеса и образователните структури в България. Брейн Сторм Консулт участва активно и в икономическия живот на България, като член на КРИБ, Българска стопанска камара, БТПП, Български форум на бизнес лидерите, Съюз „Произведено в България“ и др.

- Госпожо Терзийска, Вие сте преподавала в Софийския Университет, в Техническия Университет, в Химико-технологичния и металугричен Университет, както и в Европейски Политехнически Университет – София. Предавате опита си на младите хора. Определят Ви като отворена и позицитна личност. Как успявате да съчетавате всичко това с работата в компанията?

- Да бъда сред студентите в Университета е удоволствие за мен. Да предавам знанията си на креативни, интелигентни млади хора, жадни за знание и развитие, е обнадеждаващо за бъдещето на страната ни. В дисциплините, които преподавам – от Банково дело, Държавен финансов контрол, Международни стандарти за вътрешен и външен одит до Управленско счетоводство и Анализ на стопанската дейност, всеки млад и предприемчив студент може да открие своите възможности за развитие.

Срещата с младите хора ме вдъхновява и зарежда с енергия, която влагам и в работата си в Брейн Сторм Консулт.

- Откривате офис на Брейн Сторм Консулт и във Варна. Какво ви подтикна към това разрастване на фирмата?

- Варна е морската столица на България. Наличието на учебни заведения с висок потенциал на млади кадри и чудесно развитата инфраструктура са водещи за нашето решение. Целта ни е да привличаме и задържаме младите хора в родните им места като им предлагаме условия за развитие. Смея да твърдя, че можем да сме полезни на бизнеса във Варна като използваме добрите практики от бизнеса в София. В последните няколко години много международни компании проявяват сериозен интерес към Варна. Затова и ние акцентираме върху развитието ни в Източна България, защото виждаме добър потенциал за растеж на бизнеса в този град.

- Разбрахме, че Брейн Сторм Консулт участва в оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ на МОН.

- Така е. Както казах и по-рано, целта ни е да подпомагаме младите хора да намерят по-бързо своето място на трудовия пазар. Чрез тези практики те имат възможността да попаднат в реална работна среда, в която да бъдат обучавани от нашите специалисти. Обучението в унверситетите е началото на техния професионален път. Чрез практически умения те излизат по - подготвени и уверени в своите знания да посрещнат предизвикателствата на бизнеса. При нас фактор е, че ще могат да се доближат до всякакви сфери и типове бизнес на над 700 клиента.

- Госпожо Терзийска, Вие сте „Бизнес дама на годината“ 2013 та , а през 2010 сте удостоена с приза „Мисис Дама на годината“. Какво означават за Вас тези награди?

- Тези награди ме правят много горда, защото те са признание за всички успехи, които постигнахме през годините- успехи дължащи се не само на усилията на мениджърите на фирмата, а на целия екип от изключителни професионалисти. В същото време тези награди са и отговорност към всички наши настоящи и бъдещи клиенти. Нашата цел е използвайки продуктите и услугите на Брейн Сторм Консулт, те да бъдат спокойни за своя бизнес. Освен това ние, като всяка утвърдила се компания, не само трябва да се задържим в отрасъла, ние трябва и да продължим напред като разширяваме своите мащаби на дейност. И това е една от причините за решението ни за откриване на наш офис във Варна.

- Какво е за Вас успехът?
- Успехът е да виждаш в очите на хората благодарност и тогава се чувстваш значим!

 

*платена публикация


 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 



Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама