Ефектът Жоржеску: Традиционните медии и социологията отиват в миналото, хората вярват на Тик Ток емоции, а не на реални факти

26.11.2024 / 15:02 0

Кадър Ютуб

Онзи ден се проведе първият тур на президентските избори в Румъния, където изненадващо спечели независим кандидат, който не се яви в предизборната кампания.

Социологията, поне предизборната, умира пред очите ни като фактор за анализ на обществените настроения.

Второто наблюдение е, че Калин Жоржеску не е използвал основните медии, а е провеждал кампания около новите медии Тик Ток, Х, Ютуб, действително следвайки стъпките на Тръмп.

Свидетели сме, че телевизията и медиите най-накрая отиват в миналото, а социалните мрежи заемат своята ниша, където кампаниите се изграждат хоризонтално.

Хората са уморени от експерти, известни личности и политолози, вярват на мнението на необвързани източници и най-често не на база на реални факти, а на емоционално ниво.

Да припомним, че независимият кандидат Калин Жоржеску спечели първия тур на президентските избори в Румъния.

Той получи 22,94% от гласовете. На второ място е лидерът на дясноцентристката партия Елена Ласкони, която спечели 19,18% от гласовете.

Вторият тур на изборите ще се проведе на 8 декември, където ще се реши какво следва.


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама